Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDA Syncen met Outlook 2007 onder Vista

Pagina: 1
Acties:

• Dhr_Soulslayer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-11 14:43
Medetweakers,

Ik ben voor een klant bezig en ik moet een PDA syncroniseren met outlook 2007. Het verbinden en instellen lukt allemaal prima maar dan beginnen de problemen. De allereerste sync duurt meer dan 3 uur. Als deze eenmaal voltooid is blijkt dat er agenda punten van de PDA verdwenen zijn en ook niet in Outlook staan. Is er een andere manier om een windows mobile based device te syncen met Outlook. Of heeft iemand anders dit probleem ook en heeft er de oplossing voor?
Het gaat om een MDA Vario van T-Mobile. De laptop is uitgerust met Vista Home Premium en is gloednieuw.
Op de oude laptop is er geen probleem te bekennen. Deze draait Windows XP met office XP en active sync 4.5.
Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Mvg,
Dhr_Soulslayer

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:30

JohnD

Bernd

sync je de volledige agenda? En zo ja... hoeveel jaar gaat deze agenda terug?

en volgens mij werkt vista met http://www.microsoft.com/...ronize/device-center.mspx en niet met activesync

edit:
sorry ik moet beter lezen

[ Voor 8% gewijzigd door JohnD op 07-10-2008 08:19 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Dhr_Soulslayer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-11 14:43
ja ik sync de volledige agenda. Deze is ongeveer 2 jaar vol met elke dag zeker meer dan 20 items. Het is namelijk een rijschool en alle afspraken staan erin.