Goedenmiddag medetweakers
Ik heb al jaren een probleem waar ik tot nu toe nooit echt een oplossing op heb kunnen vinden.
Mijn USB sticks gaan zeer snel "stuk", en allemaal op dezelfde manier
Ik heb nu een USB stick van het merk OCZ (de ATV).
Deze heeft een week gewerkt, en wanneer ik em nu in een willekeurige pc doet, wordt deze door Vista netjes geinstalleerd. Echter wanneer je kijkt rechts in je taakbalk naar de naam van het geinstalleerde apparaat staat daar normaal "OCZ ATV USB" echter wanneer ik em nu in een nieuwe pc stop staat er "usb memory bar usb device"
De usb stick krijgt een stationsletter maar waneer je deze aanklikt kan je de usb stick NIET benaderen.
De stick kan je ook niet formmateren.
in 1/10 gevallen wordt de USB stick wel spontaan normaal herkend en doet deze het gewoon.
Bizarre is dat ik al zeker 6 usb sticks zo heb versleten!??
Al mijn USB sticks houden er na korte tijd mee op.
Allemaal worden ze herkend als "usb memory bar usb device" en werken niet meer.
Ze houden er na enkele weken/maanden mee op, met allemaal hetzelfde probleem.
Ik heb net mijn voeding van mijn pc vervangen door een nieuwe modulaire 700W van coolermaster.
Ik gebruik de stick dagelijks in +- 20 verschillende computers om bestanden op te kopieren etc..
iemand een idee?
Ik heb al jaren een probleem waar ik tot nu toe nooit echt een oplossing op heb kunnen vinden.
Mijn USB sticks gaan zeer snel "stuk", en allemaal op dezelfde manier
Ik heb nu een USB stick van het merk OCZ (de ATV).
Deze heeft een week gewerkt, en wanneer ik em nu in een willekeurige pc doet, wordt deze door Vista netjes geinstalleerd. Echter wanneer je kijkt rechts in je taakbalk naar de naam van het geinstalleerde apparaat staat daar normaal "OCZ ATV USB" echter wanneer ik em nu in een nieuwe pc stop staat er "usb memory bar usb device"
De usb stick krijgt een stationsletter maar waneer je deze aanklikt kan je de usb stick NIET benaderen.
De stick kan je ook niet formmateren.
in 1/10 gevallen wordt de USB stick wel spontaan normaal herkend en doet deze het gewoon.
Bizarre is dat ik al zeker 6 usb sticks zo heb versleten!??
Al mijn USB sticks houden er na korte tijd mee op.
Allemaal worden ze herkend als "usb memory bar usb device" en werken niet meer.
Ze houden er na enkele weken/maanden mee op, met allemaal hetzelfde probleem.
Ik heb net mijn voeding van mijn pc vervangen door een nieuwe modulaire 700W van coolermaster.
Ik gebruik de stick dagelijks in +- 20 verschillende computers om bestanden op te kopieren etc..
iemand een idee?