Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[AS2] Foto verkleinen voor het uploaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om in Action Script 2 een foto te verkleinen voordat hij geupload word?

Ik heb hier nog een flash applicatie liggen in AS2 en ik moet hierin wat dingen veranderen voordat er aan de flex versie begonnen word. En nu word hier de foto eerst geupload voordat hij bewerkt kan worden.

Heb mij eerder laten vertellen dat dit niet mogelijk is met AS2 maar met mijn (beperkte) logica denk ik dat dit toch client side moet kunnen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke logica wil je client-side gebruiken dan?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
voordat een foto geupload word doet as2 de foto van bijv. 5mb omzetten tot 2 mb. en daarna gaat hij hem pas uploaden

• Tsjilp
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Kort gezegd: Nee.

Je kan niet een bestand vanaf je local filesystem inlezen. Je zult hem dus eerst moeten uploaden voordat je hem kan bewerken. Met AIR kan het echter wel.

Raar... Is zo gek nog niet

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

maar met Air kun je het weer niet op internet zetten. Althans, ik denk niet zoals de TS wil ;)
overigens kan er client site ook gewoon een of ander proggeltje of zelfs shell script ingezet worden. In AS2 kan het misschien niet, maar AS2 kan uitstekend een stukje C, VB of tooltje aanroepen. Client side.

Stoer; Marduq