Mijn modem is sinds ongeveer 3 weken aan het klieren, eerst had ik af en toe geen internet maar nu mag ik al blij zijn dat hij het 1x in de week doet. Het vreemde is dat ik wel een IP adres krijg maar geen netwerkadres. Na contact te hebben opgenomen met Tweakdsl heb ik een vast IP gekregen wat niet heeft mogen baten, nog steeds een klapperende lijn. Ook met mijn telefoon kom ik niet meer op mijn wifinetwerk wat eerst wel kon. Ook daar zie ik wel een IPadres maar ik krijg gewoon geen contact.
Bij tweakdsl konden ze niks vinden, ze konden gewoon bij mijn modem komen. Mijn Wii zat eerst ook in het netwerk maar die heb ik maar weer uitgeschakeld. Het lijkt erop dat mijn modem geen netwerkadressen meer uitdeelt, dit is ook de waarschuwing die ik in windows krijg. Gister heb ik een nieuwe XP installatie gedaan (dit was toch al nodig) om te kijken of het hier aan lag maar dat is het ook niet,
De signalen ontvang ik overigens met een Speedtouch 121g Wireless-g USB Stickie. Iemand die hier iets van weet?
Ik ben vast wat info vergeten te melden maar voor nu is dit alles wat ik weet
Bij tweakdsl konden ze niks vinden, ze konden gewoon bij mijn modem komen. Mijn Wii zat eerst ook in het netwerk maar die heb ik maar weer uitgeschakeld. Het lijkt erop dat mijn modem geen netwerkadressen meer uitdeelt, dit is ook de waarschuwing die ik in windows krijg. Gister heb ik een nieuwe XP installatie gedaan (dit was toch al nodig) om te kijken of het hier aan lag maar dat is het ook niet,
De signalen ontvang ik overigens met een Speedtouch 121g Wireless-g USB Stickie. Iemand die hier iets van weet?
Ik ben vast wat info vergeten te melden maar voor nu is dit alles wat ik weet
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme