Andere benamingen van Areca

Pagina: 1
Acties:

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben aan het googlen voor een Areca kaartje. Wat me opviel dat er verschillende benamingen worden gebruikt bij menig webshops. Ik kwam bijv. Allied_Telesis bij Maxict. Ook wordt er gewoon Major brand aangegeven en bij enkele Tekram Areca (Tekram schijnt een grote opslag/raid importeur te zijn?).

Een Areca is toch een Areca? Of hebben ze ook kaarten uitgebracht zonder hun eigen naam? Doet me denken aan de Mtron ssd's die ook onder Hama en Imation worden aangeboden.

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
In het geval van Max ICT lijkt me het gewoon een foutje op de website. Als je doorklikt naar het artikel staat er namelijk wel gewoon Areca.

De andere benamingen kan ik niet verklaren. Ik weet wel dat Areca niet de enige is die SATA/SAS controllers maakt op basis van de Intel IOP processoren, dus wellicht dat er nagenoeg gelijkende kaarten zijn, maar wel degelijk door een ander bedrijf op de markt worden gezet, zoals bijv. LSI. Echter hanteren ze dan andere artikelnummers e.d.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tekram maakt al heel lang kaarten op basis van bijv LSI...Blijkbaar ook nu op basis van Areca?

specs