XBOX en PC op dezelfde TFT

Pagina: 1
Acties:

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:23
Goedemiddag GOT'ers!

Ik ben in het bezit een BenQ FP91G+ (ftp://80.252.92.142/monit...l_20061027_100115_eng.pdf) en heb via de D-Sub mijn PC/videokaart op mijn beeldscherm aangesloten. Nu heb ik nog een DVI-D port open staan op mijn beeldscherm. Als ik met een speciale XBOX-kabel mijn XBOX naar DVI-D krijg (kosten iets van 30E), hoe gaat dat dan op mijn beeldscherm? Pakt hij automatisch de XBOX als deze wordt aangezet of moet ik zelf iets veranderen in de configuratie e.d.?

Alvast bedankt voor de hulp en informatie!

Gr. Daniël

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op de BenQ monitoren die ik heb gehad heb je gewoon een knopje om de input te switchen (de FP93G en de G2400W). Automatisch switchen als er meerdere inputs actief zijn heb ik bij nog geen enkele monitor gezien.

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:56

DeluxZ

Livin' the good life

Ik kan dat beamen Terw_Dan (G2400W hier) Heb mijn pc via DVI en laptop via D-Sub en mijn 360 via HDMI en je kan gewoon via een knopje van input wisselen

Zelfs in de link die de TS geeft staat hoe het moet...

[ Voor 16% gewijzigd door DeluxZ op 06-10-2008 13:54 ]

• yok
Hoe ziet dat knopje er dan uit? Ik heb een auto adjust, exit, contrast & helderheid, enter en een powerknop.

EDIT!
2. “Exit” key: Back to previous menu or exit OSD. This key is also the hot key for Input Select.

Dus met dat knopje kan ik switchen? Dat zou echt erg prima zijn!

[ Voor 47% gewijzigd door yok op 06-10-2008 13:54 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

yok schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:52:
Hoe ziet dat knopje er dan uit? Ik heb een auto adjust, exit, contrast & helderheid, enter en een powerknop.

EDIT!
2. “Exit” key: Back to previous menu or exit OSD. This key is also the hot key for Input Select.

Dus met dat knopje kan ik switchen? Dat zou echt erg prima zijn!
Ja dat is de goede ;) Overigens heeft ELK beeldscherm met 2 inputs dit. Lijkt mij een simpel geval RTFM :)

Xbox Live ID:Notna8310

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:56

DeluxZ

Livin' the good life

Zoals ik al zei. In je user manual die je al had gevonden pagina 22 in het midden ongeveer

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-05 02:01
Ik quote uit de link die je net gaf:
"Input Select hot key
Press the Exit key to enter the Input Select
menu.
Further press the < or > keys to indicate the
input source and press the Enter key. When
done, press the Exit key to exit OSD."

En hij gaat altijd aan wanneer er een signaal opkomt, dus als je je PC uit hebt, en je zet je Xbox aan, dan zul je die gelijk zien, maar als je je PC al wel aan hebt, moet je dus op bovengenoemde manier doen.

Grtz Kevin

/edit: staat hierboven ook al :P

[ Voor 4% gewijzigd door KevinBel op 06-10-2008 13:57 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:32

Zerora

Ik Henk 'm!

Kijk eens op pagina 22 van dat PDF'je waar je naar linkt ;)
Daar staat de oplossing, volgens mij.

/edit: te laat :/

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 06-10-2008 13:56 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• yok
Erg gemakkelijk dus. Nou, hartstikke bedankt in ieder geval! Ik krijg morgen mijn xbox binnen dus dan ga ik eens even dat kabeltje kopen!
Pagina: 1