Sony headset linkerkanaal is kapot.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 13:31

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb nu zo'n half jaar een prima headsetje alleen sinds een week doet me linkerkanaal het niet meer goed behalve als ik het wat draai etc. Jullie zullen het probleem wel kennen maar is hier ook een oplossing voor?

Ik neem aan dat de verbinding tussen het plugje en de rest gebroken is, kan ik de kabel strippen en goed aansluiten oid? Vind het wel zonde om weer nieuwe te kopen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Stap 1 Door friemelen met de draad eerst opsporen waar de breuk zit.
Stap 2 Heb je de plek van de breuk bepaald, kun je actie ondernemen. zit ie aan de kant van de koptelefoon, gewoon de draad afknippen, kapotte stuk los solderen en je restant weer vastmaken. Je kort dan gewoon je kabel een beetje in.

Zit ie bij de 3.5mm jack (en daar zit ie vaak) dan is eigenlijk je hele kabel waardeloos. Een bodgy fix is de jack +5cm draad er afknippen en een nieuw stuk er aan solderen. Maar dan zit je weer met tape enzo.
Of je zoekt een vervangende draad, of je zoekt een soldeerbare 3.5mm jack, alleen is de kwaliteit van die soleerbare jacks vaak echt beroerd en nooit zo degelijk als een gegoten exemplaar.