B&W, deze maand nog in de winkel ????

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 20:27
Zal B&W nog deze maand in onze Nederlandse winkels verschijnen ??
Aangezien ie deze maand moet uitkomen volgens iedereen, of heeft Nederland een vertraging t.o.v Amerika ??, IK HOOP HET NIET!!!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Volgens EA lag ie op z'n laatst 30 Maart in de winkel, dus reken maar op 30 Maart om 23:59 dat ie te krijgen is...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Wat is B&W ?

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op donderdag 22 februari 2001 17:53 schreef Tweaker het volgende:
Wat is B&W ?
Black&White. Als dit spel uitkomt zal de wereld vergaan waarschijnlijk :P

"I sit in my room and imagine the future."

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:30
mijn schoolcarriere iig wel :)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

PC GAMEPLAY heeft al vanaf het begin van de ontwikkeling van B&W het gevolgd. Peter Molyneux in interview PC GAMEPLAY:
"In stores end of februari" *D

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik verwacht hem iig toch eigenlijk wel eind deze maand.. Iig op minder legale plekken.. ;).. Wanneer we hem in nederland hebben? Uhm.. half maart i guess ;)

Verwijderd

Maar ik wil hem nu:) Heb net alle nieuwe spullen binnen van mijn computer en ik wil het uittesten voor het spel waar ik het voor gekocht heb. (het was natuurlijk ook wel een beetje nodig maar toch) + Ik heb de on-line review gelezen van PCZone uk en daardoor wil ik het alleen nog maar mee.

Verwijderd

Ik heb net de review in de PC-Zone Benelux gelezen (9,5 gaven ze ervoor)..... en ik ga dit spel ckerz wel kopen....

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:38

Bloodclot

Jawier!

zou het een beetje soepel lopen op een gemiddelde configuratie op dit sys?:

amd duron 700
256MB 133mhz
geforce2 MX
15GB (misschien toch handig om te vermelden):)

ik weet zowieso dat hij draait hierop.. maar ik hoop niet met de laagste configs..

Verwijderd

Hij is nog niet te koop in de fairlight-, razor-, myth- of class-shop, dus is het zeker nog wel een maandje wachten voordat ie legaal in Nederland arriveert.:)

Verwijderd

Aangezien het spel in Europa eerder zal uitkomen dan in de VS (eindelijk eens andersom) kan het nog altijd. Ik hoop nog altijd 28 Februari al denk ik niet dat ze die datum nog zullen halen, maar hij zal wel voor 30 Maart verschijnen. Zeker nu de eerste reviews al verschijnen.

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
bij een review die ik ergens las werdt
een 650 aanbevolen, 128MB intern en 32mb video,

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 12:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
bij een review die ik ergens las werdt
een 650 aanbevolen, 128MB intern en 32mb video,
Tja wat moet er dan gedacht worden van 32MB video: TNT2, GeForce, GeForce2 :?

Er is BTW wel 1 teleurstelling: Ik weet niet of het inmiddels alweer achterhaald is maar die gasten achter B&W zullen nooit meer PC games bouwen hierna. Geen B&W2 dus voor PC.;(

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 09:48
word zo veel van dit spel verwacht, gaat denk ik moeilijk worden om aan die verwachting te voldoen...

maar ook ik kan haast nie wachten tot ie er is...

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Op vrijdag 23 februari 2001 12:53 schreef Marius het volgende:

[..]

Er is BTW wel 1 teleurstelling: Ik weet niet of het inmiddels alweer achterhaald is maar die gasten achter B&W zullen nooit meer PC games bouwen hierna. Geen B&W2 dus voor PC.;(
Molyneux zei in het laatste interview wat ik las dat hij wel degelijk een nieuw idee had voor een spel. B&W2 zal het niet zijn, maar wel weer revolutionair (hopelijk), maar daar begint hij volgens eigen zeggen pas juni mee.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 16:46

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Mark your calendars and get your pre-orders placed - Black & White is scheduled for a massive worldwide release with a
shipping date of Friday March 30th, it will be in your store on April 6th 2001.

Dat is dus officieel!

Verwijderd

Moet ik toch naar de plaatselijke gameboer om een exemplaar te reserveren :)

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Volgens mijn leverancier verschijnt hij op 4 april 2001 !!! :)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09-2025

Masterfvz

AKA Freakazoid

Dit staat op de Bart smit site:

Speel de rol van een schepper in een wereld waar de omgeving door jouw wordt gemaakt en de mensen waar jij over heerst. Verwacht begin april.
CD-ROM
Fl. 99,95 (45,36 EUR)

SPECS

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 21 maart 2001 22:54 schreef skeletonman het volgende:
Volgens mijn leverancier verschijnt hij op 4 april 2001 !!! :)
en volgens mijn hooft kantoor 5 april

en meestal komen de releasen ook op donderdag
maar skeletonman werk je bij freerecord shop ?!?!
die zijn meestal eerder

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Artcore
  • Niet online
Op donderdag 22 februari 2001 22:15 schreef Marius het volgende:
Hij is nog niet te koop in de fairlight-, razor-, myth- of class-shop, dus is het zeker nog wel een maandje wachten voordat ie legaal in Nederland arriveert.:)
Ahem...je vergeet Fantasy >:)

Verwijderd

Heb de game gepre-orderd, komt volgens de leverancier 27 maart bij hun binnen.
Winkel: Discovery (vroeger MAX software en Games)
:7

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op donderdag 22 maart 2001 08:36 schreef Bass64 het volgende:

[..]

en volgens mijn hooft kantoor 5 april

en meestal komen de releasen ook op donderdag
maar skeletonman werk je bij freerecord shop ?!?!
die zijn meestal eerder
euhm neen. Ik werk bij NIEMAND :) :)
ik heb een eigen games-software-winkel

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Ace
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb vandaag MAX/Discovery gebeld. Ik kon reserven (was wel nodig ook volgens de verkoper) voor 5 April. Er was al onwijs veel met de release date geschoven maar 5 April zou het dan echt moeten gaan gebeuren.

Verwijderd

Dit staat op de site van Lionhead:
[update] We are awaiting word from EA as to B&W going gold. At that time the CD will be mass produced, printed & packaged. I shall let you all know as soon as we hear from EA.[/update]
As some of you have noticed, there are various different release dates flying around the net, on gaming sites and with online ordering companies.

I've just had a word with our man at EA, and he has told me that the date of 30th March, which has been given to the online shops is the latest date that the game will be released by. We are all working very hard to get the game to you before that date.

btw, Our man from EA, He say :
Minimum Specs :350 Mhz, 64 Meg ram, 8 Meg 3D Accelerated Video Card.

Hope that helps,
Jamie.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 16:46

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Nee, DIT staat op de site van Lionhead:
[quote]Registered: Jan 2001

Lionhead Studios is very excited to share the news that Black & White for the PC HAS GONE GOLD!!!!!!!

"Everyone at Lionhead has been longing to see those words and it is with profound sense of relief that I am writing them.

Black & White has been the most epic project I have ever worked on and it feels as though these past few months have been the longest of my life. Everyone here at Lionhead is very proud of what we have accomplished. I would like to pay tribute to each and every one of them for their creativity and hard work in making what started out as a two page description, become the stunning experience that is Black & White. I should also like to thank the press for their continued interest and enthusiasm for the game. Most importantly I would also like to say thanks to all the fans, it is has been their support that made the hard times worthwhile.

I hope that we have repaid that support with a truly great gaming experience

Yours faithfully

Peter Molyneux"

Thanks to all who have been supportive over the past 3 years, we truly hope you'll love the game as much as we have loved

making it.

- The Lionhead Team

p.s.

Mark your calendars and get your pre-orders placed - Black & White is scheduled for a massive worldwide release with a
shipping date of Friday March 30th, it will be in your store on April 6th 2001.[\quote]

• Bloodclot
  • Laatst online: 06:38

Bloodclot

Jawier!

ik heb gehoord dat de ISO van B&W morgen over overmorgen waarschijnlijk uitkomt.

Ja het wordt een dure tijd. Ik heb gister een 8x4x32x brander van philips gekocht voor 300 piek. En ik wil de komende maanden wel een paar legale spellen kopen. zoals B&W tribes2 en Operation flash point
Pagina: 1