Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop schoonmaken/sporen wissen

Pagina: 1
Acties:
  • 730 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga veranderen van werkgever, en omdat ik een laptop gebruikt heb van mn oude werkgever en die moet inleveren, wil ik alle sporen van deze laptop wissen. Het gaat daarbij eiegenlijk om alles:
- internet history
- chatsessies
- documenten
- etc.

Wie kan mij vertellen welke software ik hiervoor het best kan gebruiken?

Tnx!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:25
Dat is toch wel erg makkelijk te vinden op Google & GoT. Als je echt álles weg wilt hebben: Low level format is your friend :)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Via internet explore alles wissen, daarna ATF-Cleaner gebruiken of CC-Cleaner.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zou zeggen haal er een tool overheen (darik boot disk) en installeer os weer. (desnoods met recovery cd's)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt, maar dan vind ik deeloplossingen: internetsporen wissen.

Wat ik bedoel (ik zal de vraag opnieuw stellen): welke tool kan ik het beste gebruiken om alles sporen te wissen van mn laptop.
Opnieuw OS erop is helaas geen optie (heb geen recovery en systeembeheerder heeft alle keys e.d.)

Tnx!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Hoeveel tools wil je hebben dan wat hier boven genoemd worden?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Inderdaad; een kant-en-klare handleiding ga je hier toch echt niet vinden; en na zoveel berichten zou je ook wel moeten weten hoe het hier werkt. Ik sluit je topic dan ook met het verzoek om Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door te lezen zodat je weet wat we wel van je verwachten in een topicstart qua eigen inzet

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.