CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz || Mobo: ASUS P5KC || Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB ||Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic ||HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern ||1x Maxtor 300 GB Extern ||TFT: Philips 200WP7ES", 8ms
Verwijderd
namen zijn goed, en is er een andere manier dan?, dan een manuele scan doen in mp config?Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:41:
Is je bestandsnaam verder wel goed? Maw, staat er B4tm4n of staat er gewoon Batman? Wat vind ie als je gewoon een manuele scan doet?
ik ken alleen de methode: op de knop "update database from selected shares" drukken en dan maar hopen dat hij iets vind.
in mijn geval vind hij dus alleen maar info van films met een onderliggende map "VIDEO_TS"
zowel iso in de movie map plaatsen
als de iso in een map met de filmnaam in de film map plaatsen werkt niet.
kan het mischien iets zijn met deamon tools ( instelling ? ) ik kan wel .iso afspelen. dus wat dat betreft staat deamontools goed.
CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz || Mobo: ASUS P5KC || Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB ||Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic ||HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern ||1x Maxtor 300 GB Extern ||TFT: Philips 200WP7ES", 8ms
Verwijderd
Check ook eens of je dvd files inderdaad wel in mapjes staan. Mijn ervaring met dvdfiles is dat als je ze niet in een mapje VIDEP_TS hebt staan dat ie ze dan niet herkent. Zelfde met windows media center. als je dvd bestanden niet in een mapje staan met VIDEO_TS dan herkent mediacenter ze niet eens.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 23:41 ]
ja alle films die geen .iso zijn staan in een mapje VIDEO_TS, van al deze films vind hij ook info en is verder geen probleem mee, het probleem zit het hem juist in de .iso films. daar vind hij geen info bij...Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:38:
Als je MP gewoon hebt draaien kan je via de rechtermuisknop de optie imdb kiezen. Als je cursor op de film staat uiteraard. Dan gaat hij zoeken en geeft een lijst weer met mogelijke matches.
Check ook eens of je dvd files inderdaad wel in mapjes staan. Mijn ervaring met dvdfiles is dat als je ze niet in een mapje VIDEP_TS hebt staan dat ie ze dan niet herkent. Zelfde met windows media center. als je dvd bestanden niet in een mapje staan met VIDEO_TS dan herkent mediacenter ze niet eens.
thx