Reactie verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 14:48

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Geachte Redactie,

Ik zou graag één van mijn nieuwsreacties van een aantal jaar geleden verwijderd/aangepast willen zien.
In deze reactie heb ik mijn emailadres openbaar gemaakt en ik wil dat helemaal niet wegens privacy-redenen.

Zouden jullie de reactie kunnen verwijderen of aanpassen?

Alvast bedankt.

ReflexWolf

EDIT: Slim als je niet aangeeft om welke post het gaat: Rex in 'nieuws: Vijf miljoen actieve Hotmail-accounts in Nederland'

[ Voor 24% gewijzigd door Rex op 06-10-2008 10:02 ]

Rex

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je hebt een groot aantal reacties geplaatst, dus het is voor ons veel te veel werk om alle oude reacties te doorzoeken naar de juiste. Als je kan aangeven welke reactie dat precies is dan zijn we meer dan bereid om dat aan te passen :)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Aangepast. Al kun je je afvragen hoeveel nut het heeft. De cache van Google in onverbiddelijk en harvesters hebben dat adres al lang in hun database zitten :)

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 14:48

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
True true. Maar Google's cache had vorige week nog zo'n 50 resultaten voor mijn emailadres. Ik heb ze allemaal manueel van hun database laten verwijderen en nu kan ik dus ook deze laten verwijderen.

Even preventief mijn privacy beschermen I guess.

Rex

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:46:
Aangepast. Al kun je je afvragen hoeveel nut het heeft. De cache van Google in onverbiddelijk en harvesters hebben dat adres al lang in hun database zitten :)
Hoewel dit wellicht niet de plaats is voor deze discussie wil ik opmerken dat dit opzich wel nut heeft. Ik heb dit (mijn emailadres overal verwijderen) ruim een jaar geleden gedaan en geeft vandaag de dag geen enkele hit meer op Google. De spam op dat specifieke adres neemt af (het verdwijnt niet, maar is in de loop der tijd wel minder geworden) terwijl op het catchalladres van dat domein de spam juist toe blijft nemen.