Heeft er iemand ervaring met een amd-k6 cpu over te klocken? Ik wil hem graag overklocken maar hoe dat moet weet ik niet precies...
Verwijderd
Hoe leer je het het makkelijkst, gebruik
eens de SEARCH functie,zoek zoek zoek
vind vind vind :):):):):)
Misschien lullig antwoord, maar ik heb zo heel veel
info gevonden en je komt nog eens
wat leuks tegen
Greetz
the micks
eens de SEARCH functie,zoek zoek zoek
vind vind vind :):):):):)
Misschien lullig antwoord, maar ik heb zo heel veel
info gevonden en je komt nog eens
wat leuks tegen
Greetz
the micks
Verwijderd
ik heb die van mij ook overklokt, dat was op een asus p5a, hij loopt nu: 350@400.
Het klokken gaat gewoon met jumpers op het mobo.
Het klokken gaat gewoon met jumpers op het mobo.
Heb een "ouwe" amd k6 300@373 op een soltek moederbord superstabiel lopen met koe 24/7 aan zonder een enkele vastloper.
Gewoon beetje met jumpers lopen kloten, en testen prik=2.95v misschien beetje hoog maar hij kan er tegen temp=46gr heb er alleen een grote 12volts koeler voor zitten wat toch weer 4gr scheelt.
Onder w95 was het probleem opstarten kwam regelmatig errors tevoorschijn nu 98lite erop en loopt zonder problemen. Volgende stap is ander geheugen erin 100mhz (nu 66mhz) en kijken of ik hem boven de 400 kan krijgen, misschien vanmiddag ff proberen.
Gewoon beetje met jumpers lopen kloten, en testen prik=2.95v misschien beetje hoog maar hij kan er tegen temp=46gr heb er alleen een grote 12volts koeler voor zitten wat toch weer 4gr scheelt.
Onder w95 was het probleem opstarten kwam regelmatig errors tevoorschijn nu 98lite erop en loopt zonder problemen. Volgende stap is ander geheugen erin 100mhz (nu 66mhz) en kijken of ik hem boven de 400 kan krijgen, misschien vanmiddag ff proberen.
Pagina: 1