Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE/MSN Beta] Livecall: links

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ik weet niet of het aan mijn nieuwe versie van MSN licht maar ik heb nu ineens iets wat ik dus niet wil en weet niet waar ik het kan uitzetten.

Wij maken gebruik van Sharepoint (waarschijnlijk niet relevant) waarin we issues hebben staan waarop we werken. Die hebben een nummer, b.v. 2007-023-032. Normaal als ik daarop klik gaat ie naar een pagina in de sharepoint omgeving om dat issue aan te passen. Echter nu zie ik ineens een link livecall:2007-023-032 en als ik daarop klik vraagt IE, Wil je nummer 2007-023-032 bellen?

In de source van de pagina staat echt de goede hyperlink. Hoe kan ik dit uitschakelen?

edit:

Zelfs in dit bericht krijg ik dus die irritante livecall link.

[ Voor 6% gewijzigd door doemaarwat op 06-10-2008 09:51 ]

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:10

pistole

Frutter

Is die vraag of je wilt bellen wel van Live Messenger?
Heb je al alle tabbladen met opties geraadpleegd?
Welke (beta-)versie gebruik je?

Ik frut, dus ik epibreer

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Ondertussen nog maar eens gegoogled (uiteraard al gedaan) en kwam het antwoord tegen:

In IE uit te schakelen door:

Tools - Manage add-ons - Toolbars and extensions - Disable Click-to-call BHO

Sorry voor de overlast, maar wie weet hebben anderen er ook wat aan (aan het antwoord dan).

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Thanks! Ik zat me ook al af te vragen hoe ik die live-call links kon uitzetten, zonder de beta msn mesenger te de-installeren.