Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

.html openen... "Kan het bestand niet vinden..."

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds onze verhuizing heb ik van mijn laptop ook een werkstation gemaakt. Anders moet ik steeds op zolder werken... (lekker belangrijke info)
Nu komt het nogal veel voor dat ik lokaal veel .html bestanden moet openen om de testen in een browser.
Firefox is mijn standaard browser en wanneer ik dubbelklik op een .html file, krijg ik eerst de melding:
"Kan het bestand blablabla/en/nogwat.html niet vinden. controleer of u de naam juist hebt ingevoerd..."
Vervolgens opent hij gewoon de html netjes in Firefox.
Dit is opzich géén probleem allemaal. Zolang Firefox open blijft en ik dubbelklik op een andere .html bestand, opent hij deze ook zónder de melding van Vista (Heb dus OS Vista Home Premium op mijn HP Pavilion dv9000)

Hoe kan ik van deze melding afkomen? Heb nu een kleine 1½ uur rond gesurft her en der en er worden wel oplossingen aangedragen m.b.t. andere handelingen en soort gelijke meldingen en en in de meeste gevallen ook onder XP.
Maar voor mijn issue kan ik niets vinden?
Zijn er mensen die hetzelfde hebben en danwel een oplossing hiervoor hebben (gevonden)

Bedankt.

gr
Dave

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Ik heb zoiets ook een keer gehad, en via deze bugfix kon ik het probleem verhelpen.

Mijn YouTube Channel

• Snowwie
Heeft de oplossing voor je gewerkt?

Mijn YouTube Channel

• bReChThOu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-11 10:34

bReChThOu

Team Belgium

Ik had hetzelfde probleem en ik vond het erg irritant. Met een update naar de laatste Firefox is het verholpen. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Neem mij niet kwalijk mensen. Heb totaal niet in de gaten gehad dat er replies geplaatst waren.
Ben nu even niet in staat om het te proberen. Zodra ik ff tijd kan vinden zal ik gelijk vermelden of het geholpen heeft of niet.

(is er hier op het forum de mogelijkheid om notificaties te ontvangen na een reply?)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Die mogelijkheid is er niet nee. Vertel ons anders eens wie de foutmelding geeft; Windows, Firefox of misschien zelfs IE?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja geen idee eigenlijk. Ik vermoed dat Windows de melding geeft. Althans, dat gevoel heb ik altijd gehad. Maar hoe raar ook, heb zojuist weer geprobeerd om te kijken wie de melding zou geven en nu heb ik die melding niet meer. :S Zou er een soort van fix via een Windows update geweest zijn. Wabnt Firefox heeft naar mijn weten de afgelopen weken geen updates gehad.
Ik zal dit de komende tijd even in de gaten houden en deze topic vorzien van updates, mochten er veranderingen zijn.

• Snowwie
Je hebt nog steeds niet verteld of de door mij aangedragen mogelijke oplossing heeft gewerkt.

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1