Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Dit forum heet DIE-HARD Overclocking & Case Modding
Erm... Wat voor proc heb je?Op donderdag 22 februari 2001 17:18 schreef Freezo het volgende:
[...]
Maar hoe kan ik nu mijn multiplier veranderen?
- Intel > MP staat vast, niet te unlocken.
- AMD TB/Duron > L1 bruggen inkleuren, zie hier.
Als je trouwens een moederbord hebt waarop een kloktik generator zit die niet door het progje herkent wordt ben je alsnog de pineut.
Ennehh, multiplier veranderen kan -voor zover ik weet- alleen bij het booten. Zelfs Speedstep en PowerNow technologie van Intel en AMD voor notebooks doen alleen aan FSB terugschroeven, dus kennelijk kunnen zelfs zij niet 'on the fly' de multiplier veranderen.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Maar On The Fly FSB veranderen gaat dus wel?Op donderdag 22 februari 2001 18:05 schreef JumpStart het volgende:
H. Oda's SoftFSB bedoelt 'ie .. alleen is meneer oda met de support gestopt, dus is het moeilijk te krijgen.
Als je trouwens een moederbord hebt waarop een kloktik generator zit die niet door het progje herkent wordt ben je alsnog de pineut.
Ennehh, multiplier veranderen kan -voor zover ik weet- alleen bij het booten. Zelfs Speedstep en PowerNow technologie van Intel en AMD voor notebooks doen alleen aan FSB terugschroeven, dus kennelijk kunnen zelfs zij niet 'on the fly' de multiplier veranderen.
Ja, vanuit windows, met rechtermuis op tray icoontje klikken van SoftFSB, en dan 50, 66, 75, 83, 100, 103, 112 of 133 kiezen. Binnen een seconde is 'ie van snelheid veranderd. MBM moet even opnieuw MHz bepalen en dan zie je het zelf.Maar On The Fly FSB veranderen gaat dus wel?
(Beschikbare FSB snelheden zijn afhankelijk van wat voor kloktik generator je op je moederbord hebt zitten.)
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Het heet dus geen Die-Hard Overclocking & Case Modding meer, dit om newbies niet af te schrikken.Op donderdag 22 februari 2001 17:26 schreef Exterazzo het volgende:
Verkeerde forum.
Dit forum heet DIE-HARD Overclocking & Case Modding
[edit]
laat maar, dit topic is nog uit de tijd van DOC
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()