Toen ik mijn computer kocht, heb ik er rekening mee gehouden dat ik er later m.b.v. SLI een extra videokaart in kon zetten. De tijd is gekomen om mijn ASUS EN8600GT Silent 256 MB kaart uit te breiden. De eerste is nu kapot en terwijl hij opgestuurd wordt naar ASUS voor garantie wil ik alvast een nieuwe kopen om de andere er later bij in te zetten.
Maar nu heb ik een paar vraagjes:
De oude kaart heeft 256 MB geheugen. maar nu zie ik dat ze ook een identieke kaart te koop hebben, maar dan met 512 MB geheugen. Deze is nog geen tientje duurder. Kan ik deze gebruiken naast mijn 256 MB kaart?
Daarnaast heb ik tijdens het uitzoeken van mijn computer niet zo goed aan de voeding gedacht. Deze kan 420 W leveren. Volgens mij is dat niet genoeg voor een SLI opstelling. Wat zou een goede voeding zijn?
Maar nu heb ik een paar vraagjes:
De oude kaart heeft 256 MB geheugen. maar nu zie ik dat ze ook een identieke kaart te koop hebben, maar dan met 512 MB geheugen. Deze is nog geen tientje duurder. Kan ik deze gebruiken naast mijn 256 MB kaart?
Daarnaast heb ik tijdens het uitzoeken van mijn computer niet zo goed aan de voeding gedacht. Deze kan 420 W leveren. Volgens mij is dat niet genoeg voor een SLI opstelling. Wat zou een goede voeding zijn?