Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht: TV-kaart timer-opname software

Pagina: 1
Acties:

• Mothzone
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 21:01
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar software voor mijn tv-kaart.
Standaard heb ik Pinnacle MediaCenter, maar deze heeft geen timer-opname functie.
Daarom zoek ik dus naar andere software hiervoor.
Kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Welke zoektermen heb je zelf al door google gehaald?

• Mothzone
"tv card software" dacht ik, is al een tijdje geleden dat ik gezocht heb.
Heb toen wel enkele programma's gevonden, maar geen enkele met een timer-functie.

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Wat heb je precies voor kaart? Een wat oudere standaard-kaart, of een modernere met MPEG-encoder?

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

IUVCR :-) of IUVCS ( de nieuwere versie ) heb ik lang mee gewerkt en beviel prima.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mothzone schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 23:51:
"tv card software" dacht ik, is al een tijdje geleden dat ik gezocht heb.
Dan heb je wellicht over Policy: Alle regels die op het forum gelden heen gelezen? Even zoeken voordat je een topic start, en aangeven wat je zelf al hebt gevonden wordt namelijk wel gewaardeerd op dit forum. Een eenregelige topicstart met 5 regels eromheen gedrapeerd daarentegen wat minder ;)
Heb toen wel enkele programma's gevonden, maar geen enkele met een timer-functie.
Heb je [google=tv capture software timer] al eens geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Mothzone
@Spider: Mijn excuses dan, op de meeste forums waarop ik actief ben is dit niet verplicht, had er niet aan gedacht.

Heb nog wat gezocht, oa op die wiki en met die zoektermen, en ben er uiteindelijk achter gekomen dat de standaard software van pinnacle toch timer-opname ondersteund :s
Na wat zoeken in het programma heb ik uiteindelijk de functie gevonden (stond goed verstopt).
Toch bedankt voor jullie hulp iedereen.
Pagina: 1