Dremel uitleen database

Pagina: 1
Acties:

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 13:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
aangezien heel veel mensen hier een dremel nodig hebben voor mod werk zou het mischien handig zijn om een dremeluitleendatabase aan te leggen... zodat je degene die het dichts bij je woont jouw dat ding kan lenen (eventueel tegen betaling ofcourse) ideetje?

blup

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

tis slim maar wie doet dan de aankoop?? en hoe wil je dan dit allemaal gaan regelenen?

maar verder als je het echt nodig hebt voor 1 á 2 fannetjes vind ik het ook overdreven om het te kopen dus is zo'n leen dremel ofzo een slim plan. ben benieuwd of het werkt.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• rjeggens
  • Laatst online: 06-02-2025
Waar woon je?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 13:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
wat ik bedoel tim is dat mensen die al zo'n ding hebben en hem aan medetweakers willen uitlenen in die dbase komen en waar tweakers die zo'n ding nodig hebben in kunnen snuffelen naar degene die het dichtsbij woont

ik woon in delft btw :)

blup

Verwijderd

ik woon in Den Haag en ik heb een dremel.
96001761@si.hhs.nl

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 10:57
in de kast van iedere tweaker die bereid is af te reizen naar enschede met zijn pc, worden door mij gratis blowholes gemaakt met de decoupeerzaag.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:34
Je kan Dremels toch ook gewoon huren bij de DHZ zaak?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Klopt, die zijn te huur, ik heb er trouwens zelf een (gespaard met zegeltjes bij de Komart (=supermarkt waar ik werk)...) :):):)

Enschede overigens.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb er ook een.

veldhoven

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
dremel present@Maarssen :)
Decoupeerzaag@pappie werkt trouwens ook heel goed idd.

Verwijderd

Ik heb ook een Dremel, maar als je minder wilt uitgeven is Proxxon ook een heel goed merk. Is minder bekend, maar zeker zo goed als de dremel. Het merk is alleen in zeer weinig zaken verkrijgbaar (Conrad oa). Je kunt ook heel veel coole tools en uitbreidingen voor dat ding krijgen. Veel meer dan de Dremel!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik heb de dremel 3950 met doosje enzo :)

net nieuw en 175,- ga ik niet zomaar aan iemand uitlenen nee.

• Demo
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op vrijdag 23 februari 2001 01:16 schreef syntony het volgende:
Ik heb ook een Dremel, maar als je minder wilt uitgeven is Proxxon ook een heel goed merk. Is minder bekend, maar zeker zo goed als de dremel. Het merk is alleen in zeer weinig zaken verkrijgbaar (Conrad oa). Je kunt ook heel veel coole tools en uitbreidingen voor dat ding krijgen. Veel meer dan de Dremel!
Ik heb zo een Proxxon van de Conrad... woon in Geldermalsen.
Weet iemand btw waar je die accessoires kan halen? Bij de praxis in Tiel iig niet:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
PROXXON@Assen.Dre.nl stand by!

Oja , ff over proxxon, die is echt veeeeeeeeel beter dan dremel, maar het mooie is wel dat proxxon een boorkopje heeft, dus je dremelshit, wat overigens overal wel verkrijgbaar is stop je er ook zo in, zelf gebruik ik de glasfiberversterkte doorslijpschijven, die heeft proxxon niet, ja wel wat anders , en beter DIAMAND doorslijp!!, aleen een beetje duur 25,00...

Voor zover ik weet kun je bij de praxis gewoon proxxon meuk kopen.. kompleet setje voor 143,50 met accesoirres, dit is de 220 volt versie ....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1