Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een GSM toestel dat slechts aan de volgende eisen hoeft te voldoen:

1) instelbaar om alle inkomende gesprekken met annoniem/afgeschermd nummer automatisch te blokkeren (met blokkeren bedoel ik niet automatisch naar de voicemail doorsturen maar echt tegenhouden)
2) instelbaar om uitgaande nummers te blokkeren, bij voorkeur alle servicenummers (090x nummers)

reden van 1 is dat de ervaring leert dat geheime incoming calls nooit of zelden iets zinnigs te melden hebben, reden van 2 is dat zo de rekening altijd automatisch even laag blijft

ik weet ZEKER dat die toestellen bestaan (maakt niet uit wat voor abonnement je hebt), vroeger zowiezo van Philips, en volgens mij had Samsung ook wat gsmmetjes die aan deze criteria voldeden, ik weet alleen niet welke typen, en ik kan hier ook echt niets over vinden via google.

Iemand een aanrader?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:13
op de iPhone heb je software programma's installeren die dit kunnen. Waarschijnlijk ook voor Windows Mobile OS systemen e.d.

Waar heb je dan op gezocht?
http://www.google.nl/sear...+calls+cell+phone&spell=1

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:35:
Ik zoek een GSM toestel dat slechts aan de volgende eisen hoeft te voldoen:

1) instelbaar om alle inkomende gesprekken met annoniem/afgeschermd nummer automatisch te blokkeren (met blokkeren bedoel ik niet automatisch naar de voicemail doorsturen maar echt tegenhouden)
2) instelbaar om uitgaande nummers te blokkeren, bij voorkeur alle servicenummers (090x nummers)

reden van 1 is dat de ervaring leert dat geheime incoming calls nooit of zelden iets zinnigs te melden hebben, reden van 2 is dat zo de rekening altijd automatisch even laag blijft

ik weet ZEKER dat die toestellen bestaan (maakt niet uit wat voor abonnement je hebt), vroeger zowiezo van Philips, en volgens mij had Samsung ook wat gsmmetjes die aan deze criteria voldeden, ik weet alleen niet welke typen, en ik kan hier ook echt niets over vinden via google.

Iemand een aanrader?
Ik werk in 2 ziekenhuizen, en alle uitgaande gesprekken zijn zonder callerid...
En zo kan ik nog wel wat situaties bedenken waar het blokkeren van anonieme gesprekken niet altijd even verstandig is...

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 21:44:
[...]

Ik werk in 2 ziekenhuizen, en alle uitgaande gesprekken zijn zonder callerid...
En zo kan ik nog wel wat situaties bedenken waar het blokkeren van anonieme gesprekken niet altijd even verstandig is...
totaal blokkeren kan niet elke telefoon (bijna alle niet) niet maar elk gesprek zonder caller ID neem ik gewoon niet op. Staat ook op mijn voice mail dus dat als het belangrijk is men maar een smsm stuurt of met een andere telefoon belt.
Is in Amerika ondertussen redelijk gebruikelijk dat een gesprek zonder caller-ID geweigerd wordt, dus bel je ICT manager dat er een algemeen uitgaand nummer moet komen als het zo belangrijk is om mensen te bereiken vanaf je werk.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat is precies de reden dat jullie anonieme gesprekken niet opnemen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
zijn altijd mensen/bedrijven/telemarketing/callcentra die iets te verbergen hebben

anders zet je namelijk je herkenning aan, sim-pel _/-\o_

wat ziekenhuizen betreft, niemand belt mij over de telefoonlijn van het ziekenhuis

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit soort vragen, zonder inzet, zien we liever niet op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.