Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP feat] Zoekveld onder My Tnet voor gallerysearch

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Al sinds de vernieuwde FP layout val ik over het feit dat er in elke tab wel een search-blok te vinden is, behalve in het My Tnet tabblad. Je moet wel op een tab in het 'my tnet' gedeelte geklikt hebben anders staat het zoekvak van de Frontpage, Archieven, Pricewatch, Forum of Community tab er.

Elke tab heeft ook z'n specifieke zoekfunctie. Frontpage/Archieven is nieuwssearch, PW heeft PW-search, Forum de forumsearch en Job de job-search, maar Community heeft de search die ik ook onder het my tnet tabblad terug zou willen zien. Als je namelijk in je gallery staat, is er aan de rechterkant ook een zoekvak om eenzelfde search te doen als in de Community tab.

Dit ook omdat de verspringing hinderlijk kan zijn van de subtabs op het moment dat je in je my tnet rond snuffelt en dus de jobs en community subtabs een stuk extra naar rechts staan en je dus verkeerd kunt klikken omdat de ruimte waar normaal het zoekvak staat nu vrij is en die subtabs daar nu kunnen gaan staan.

Kort gezegd: in het 'My tnet'-tab gedeelte een extra search die identiek is aan het searchvak in het Community-tab gedeelte om zo de opmaak niet te verstoren en toch consequent te zijn met de zoekvakken.

Screenshots kunnen op aanvraag gemaakt worden, maar het is volgens mij hopelijk wel duidelijk.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar is hier toch niet veel behoefte aan, dus gaan we niet doen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.