Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Java] jPanel in jTabbedPane van titel veranderen.

Pagina: 1
Acties:

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:07

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Ik ben bezig met een tooltje wat ik zelf heb geschreven. Ik zit nog maar net in de 2e dus mijn programmeerkunsten zijn nog niet geweldig. Ik zit met hetvolgende probleem:

Ik maak gebruik van de GUI builder van Netbeans 6.1. Ik heb er een jTabbedPane in zitten met 3 jPanels. Nu ben ik bezig om meerdere talen te integreren. De bedoeling is dus om de tab title te verandere van naam. De inhoud blijft verder gelijk. Her veranderen van labels is niet zo moeilijk maar met die tab title kom ik er niet uit. Ik heb vanalles geprobeerd. updateUI. pack, doLayout. Allerlei methodes van jPanel en jTabbedPane bekeken en geprobeerd. Niets wil werken. het geven van een naam aan een panel en deze vervolgens uit te lezen dat is me gelukt. Maar zodra ik de naam verander zodra het programma draait krijg ik met geen mogelijkheid de tab title veranderd.

zo haal ik nu de naam op voor de tab title: taal.getText(13)
deze methode krijgt een andere String binnen zodra ik de taal verander maar nu nog het aanpassen van de tab title in de daadwerkelijke applicatie.

Wie kan me verder op weg helpen?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
http://java.sun.com/j2se/...(int,%20java.lang.String)

Ik denk dat je dit moet hebben. (Als je bedoeld wat ik denk dat je bedoeld)

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:07

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
inderdaad dat is precies wat ik moest hebben. De hele setTitleAt heb ik gewoon helemaal overheen gekeken. Ik wist dat het niet moeilijk kon zijn.

Erg bedankt _/-\o_

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.