Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[360] Ring of Death... of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Xbox 360 gekocht. Werkte de eerste paar dagen prima, alleen kreeg ik vrijdag een Ring of Death. Schrok me rot en dacht dat ie kapot was. Heb hem af laten koelen, de kabels losgehaald en opnieuw vastgemaakt en toen werkte hij weer als een zonnetje. De dag daarna ging ik weer gamen, maar na een tijdje viel mijn 360 plotseling uit, weer met 3 knipperende rode lichtjes. Heb hem uit en aan gezet een hij deed het alweer :? Ik heb hem toch maar terug gebracht naar de winkel, daar kon ik hem nog ruilen. Ik blij, dacht eindelijk van de problemen af te zijn maar nee hoor, ik zet hem aan en het eerste wat ik zie zijn 3 rode knipperende lichtjes :( Kabels losgemaakt en weer vastgemaakt en toen werkte hij weer. Is dit nou echt de RRoD of is er iets anders aan de hand, want ik kan me niet voorstellen dat een 360 nieuw uit doos gelijk al stuk is...

Alvast bedankt, Aice

PS. Toen ik de Xbox Support belde zeiden die dat het waarschijnlijk een intern probleem was, maar toen kon ik hem dus gelukkig nog ruilen :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wij kunnen verder toch ook niet ruiken of alles goed zit aangesloten? ;) Zit je stekker op een geaard stopcontact, wordt de adapter niet te warm, staat de Xbox ver genoeg van de muur (aan alle kanten), staat 'ie niet op vloerbedekking, enzovoorts...

Geef eerst even wat meer informatie, en vooral wat je zelf geprobeerd hebt!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Nope, is niet geaard. Xbox staat ver genoeg van de muur, en staat op me bureau. Ik stuur zo wel ff een fotootje mee, ik ga nu even de Xbox laten draaien om te kijken hoe heet de adapter wordt.

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 10:52
Ga er maar vanuit dat het een kwestie is van tijd tot de XB gewoon helemaal niet meer aangaat.. heb hetzelfde meegemaakt... gewoon opsturen en binnen 2 weken heb je em weer terug...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik ook overwogen, lijkt me alleen zo vreemd dat een gloednieuwe Xbox gelijk de eerste keer dat ik hem aanzet kapot is :S

EDIT : Ik wou net de Xbox aanzetten, bleek de adapter er niet goed in te zitten. Toen ik deze erinstopte kwamen er drie rode knipperende lichtjes. Ik zette hem uit en aan en hij deed het weer gewoon. Ik heb er niet veel verstand van, maar krijg toch steeds meer het idee dat er iets met de stroom is.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 19:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de dubbelpost, maar de Xbox stond net aan om te kijken hoe heet hij werd, maar na 10 minuten ging de Xbox uit en verschenen de drie doodslichtjes weer. Adapter was echter niet heet.

EDIT: Ik kom er net achter dat tijdens de RoD de voeding oranje brandt, ipv groen. Volgens dit artikel Three of the lights on the Ring of Light on the front of your Xbox 360 console flash red is er dan iets anders aan de hand. Zou dit kunnen betekenen dat ik niet de RoD heb? Ik ga nu de 360 proberen op een geaard stopcontact.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 19:36 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Er is ook een edit knop, als je niet dubbel wilt posten ;)
Pagina: 1