Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn muis op 1 usbpoort werkt en niet op andere, ook andere muizen kan ik niet gebruiken. Wanneer windows XP dan de drivers installeert werkt de muis wel, maar na de melding 'De hardware is geïnstalleerd en kan worden gebruikt' werkt de muis niet meer. Nu heb ik een nieuw desktopsetje gekocht, maar loop ik dus tegen dit probleem aan. De muis werkt tijdens het installeren van de drivers prima, maar na het installeren (gewoon standaard drivers) stopt hij er dus weer mee.
Ik heb al geprobeerd om via apparaatbeheer muizen de de-installeren en ook al eens de gehele usb-hub apparaatboom, maar ook dit helpt niet. Heeft iemand tips wat ik nog zou kunnen proberen om toch weer verschillende muizen op alle usb poorten aan te kunnen sluiten?
Het ligt niet aan de drivers zelf overigens, want simpele muizen hebben ook dit probleem. Het gaat (alleen bij muizen) fout na de installatie van 'Nieuwe hardware' in Windows.
Ik heb al geprobeerd om via apparaatbeheer muizen de de-installeren en ook al eens de gehele usb-hub apparaatboom, maar ook dit helpt niet. Heeft iemand tips wat ik nog zou kunnen proberen om toch weer verschillende muizen op alle usb poorten aan te kunnen sluiten?
Het ligt niet aan de drivers zelf overigens, want simpele muizen hebben ook dit probleem. Het gaat (alleen bij muizen) fout na de installatie van 'Nieuwe hardware' in Windows.