Over een paar weken heb ik weer een lanparty met vrienden, an ja de lanparties worden steeds groter en beter geörganiseerd maar ik ben driftig opzoek naar een paar nieuwe games voor onze lanparty's! Tot nu toe hebben we BF2 en AA al helemaal doodgespeeld. Ook GTA2 en Battle for Middle Earth worden regelmatig gespeeld maar ik wil iets totaal nieuws voor deze lan-party. Iets wat leuk is om te spelen, heel anders en hilarisch. Bijvoorbeeld zoiets als burnout? Is dat leuk in lan? Of >GTA3? Is dat leuk in lan? en is dat zo iet zo mogelijk? Is er zoiets als mercenaries II in lan? Of heb je een andere sugestie? Gewoon een spel waarbij je in lan de hele wereld op zijn kop kan zetten...
Ik weet niet precies wanneer jullie je LAN hebben, maar GTA IV komt er aan voor de PC en bevat multiplayer. 
Verder valt er met [search=leuke lan games] ook genoeg te vinden in de search.
Verder valt er met [search=leuke lan games] ook genoeg te vinden in de search.
Signature
Counter-strike, Counter-strike: Source, UT99, Red Alert 2, Total Annihilation, Quake 3 Arena?
Doe Praemel!
De search geeft dit:
[LANPARTY]Noem eens wat vette games
[LANPARTY]Welke games zijn de toppers
Eenvoudige games voor lanparty
Lan party games
LANparty Games
[BC3] Leuke LAN games voor netwerk van ongeveer 40 pc''s.
Mischien dat daar iets in staat?
[LANPARTY]Noem eens wat vette games
[LANPARTY]Welke games zijn de toppers
Eenvoudige games voor lanparty
Lan party games
LANparty Games
[BC3] Leuke LAN games voor netwerk van ongeveer 40 pc''s.
Mischien dat daar iets in staat?
Als je BF2 leuk vond, zou je FFOW eens kunnen proberen. Wij hadden voor onze laatste LAN BF-V in gedachte als "retro" game, maar zijn na een uurtje FFOW gaan spelen en dat beviel beter.
Met twee man en ieder zo'n drone assault tankje achter een tegenstander aangaan en die insluiten bijvoorbeeld was echt wel lachen
Met twee man en ieder zo'n drone assault tankje achter een tegenstander aangaan en die insluiten bijvoorbeeld was echt wel lachen
FFOW, heb ik nog liggen. Alleen een demonstratie van mij is niet iedereen goed gevallen.
Ik neem hem wel mee, je weet maar nooit.
Het probleem van FFOW is denk ik wel dat niet iedereen kan spelen.
Maargoed een vriend van mij wil ook crysis gaan spelen
.
Project Torque staat ook nog op de lijst, maar ik weet niet of we internet hebben dus dat lijkt me niet zon super idee.
Flatout 2 ga ik zeker nog even regelen dat lijkt me wel wat!
Ik neem hem wel mee, je weet maar nooit.
Het probleem van FFOW is denk ik wel dat niet iedereen kan spelen.
Maargoed een vriend van mij wil ook crysis gaan spelen
Project Torque staat ook nog op de lijst, maar ik weet niet of we internet hebben dus dat lijkt me niet zon super idee.
Flatout 2 ga ik zeker nog even regelen dat lijkt me wel wat!
Midtown Madness 2 (Cops & Robbers)
Met de crew van Wallylan hebben wij daar altijd erg veel lol in
Met de crew van Wallylan hebben wij daar altijd erg veel lol in
Aap!
Hier zijn inderdaad genoeg topics voor, [LANPARTY]Welke games zijn de toppers is nog redelijk actief ook zelfs.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.