Toon posts:

FIFA 09 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met FIFA 09.
Pas gekocht en geinstalleerd op mijn desktop computer. (Intel Pentium 4 550, 3400 MHz, 1 GB ram geheugen, Nvidia geforce 6600 PCI-E 256 MB). FIFA09 zou hier in principe op moeten werken (Minimale eisen volgens de doos CPU 2.4 Ghz, 512 mb geheugen (ik heb windows XP) en videokaart vanaf Nvidia geforce 6600)

Het probleem is alleen dat het spel niet goed draait. Het hakkelt en loopt stroef zelfs op de laagste instellingen.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik zelf dacht misschien aan de grafische kaart, omdat deze nog maar net binnen de eisen valt.
Maar voordat ik geld ga uitgeven wou ik even naar jullie mening vragen.

Kan iemand mij helpen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Start > Run > perfmon.msc

Hierin kun je allerlei leuke systeemmonitoren inschakelen, om goed je CPU en geheugen in de gaten te houden. Start nu het spel op en speel even, en je kunt prima terugkijken waar hoeveel load op staat.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je dat zal ik eens proberen

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat zijn de laagste instellingen en op welke resolutie ben je aan het spelen? Hakkelt het spel constant of gaat het van vloeiend naar hakkelen naar vloeiend?

Shit, zie nu dat dit topic al een week oud is. Sorry vd onnodige kick..

[ Voor 21% gewijzigd door rodie83 op 12-10-2008 21:10 ]

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43
Wat je kan proberen is dit:

-Download dit bestandje: http://files.filefront.co.../;11628969;/fileinfo.html

-Ga dan naar de map: EA Sports\FIFA 09\data\cmn

-Maak een backup van het originele bestandje en plaats het gedownloade bestandje in deze map.

Let wel: Dit bestandje is bedoeld voor de hoogste instellingen.

Bij mij hielp het, dus ik hoop voor jou ook! Succes iig!

• Kishi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-10 16:54
Staar je alvast niet blind op minimum systeem vereisten. Die willen nog wel eens variëren van "Het bolt, maar dat is ook alles" tot "Je kan er nog een aangename spelervaring aan overhouden", afhankelijk van uitgever / gameproducer.

Ik heb namelijk een Pentium 4 641 @4.0GHz, 2GB geheugen en een 7900GT; ook mijn pc wil wel eens haperen bij een hoekschop (ik weet niet waarom enkel dáár), of wanneer ik enigszins aan multitasken doe.

Je kan hoogstens eens proberen om het spel op lagere settings te spelen.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1