MicroSD gecombineerd met 2 adaptors

Pagina: 1
Acties:

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2025

Phalox

Solar Powerrrd

Topicstarter
Dag iedereen,

In geldbesparende gedachten had ik het idee om op samenkopen een combinatie te kopen van MicroSD kaartje en adapters (zodat ik uiteindelijk uitkwam op een memory stick PRO (de grote variant dus)) Het prijsverschil is toch wel opmerkelijk

Hier een foto met een vergelijking tussen de 2:
Afbeeldingslocatie: http://i8.photobucket.com/albums/a15/tokesnugerd/adapters.jpg
ps: kijk niet naar de opschriften, want dan merk je dat de opslagruimtes niet overeenkomen :)

Het spijtige is dat de eerste config niet werkt... als ik een memorystick PRO DUO in de laatste adapter steek, dan werkt dit perfect. Ook "M2 -> memorystick pro duo" werkt perfect in deze laatste adapter.

Heeft iemand enig idee waarom dit niet werkt.. en heef iemand een idee van wat er in de laatste adapter intern van onderdelen zit ?

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Phalox op 05-10-2008 13:20 ]

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33
als je die microsd nou in de M-sd > SD adapter doet dan werkt het toch gewoon. Waarom dan nog naar een MemoryStick Pro?

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2025

Phalox

Solar Powerrrd

Topicstarter
Dat werkt ja.. ik moet helemaal geen microSD hebben.. maar wel memorystick (jaja, de fototoestellen van sony zijn veeileisend hé!). Dit was dus een manier om geld te besparen.

Iemand enig idee waarom het niet werkt ??