is het mogelijk dat mijn laptop met vista home premium onzichtbaar wordt voor het netwerk, terwijl ik toch nog op het internet kan ??? daarmee bedoel ik dat mijn router niet meer registreert wanneer ik online ben, zonder dat ik wat aan mijn router verander(fritzbox)
Ik gok dat je router meteen een DHCP server is en jij daar je IP van krijgt. Dan kun je het in principe dus al vergeten.
Je verkeer gaat via de router, dus die zal echt wel weten dat de pc aktief is lijkt me.
En enige uitleg waarom je zoiets zou willen is plezierig, anders kan het gaan lijken op het ontduiken van security maatregelen, en daar mogen we niet aan mee werken.
En enige uitleg waarom je zoiets zou willen is plezierig, anders kan het gaan lijken op het ontduiken van security maatregelen, en daar mogen we niet aan mee werken.
Abort, Retry, Quake ???
Verwijderd
Dat kan, onder een statisch IP bijv.
Met DHCP lukt dat niet nee, want het log zal zeggen dat client X zich aangemeld heeft.
Als Gateway & DNS voer je het IP van je router in. Als IP geef je zelf maar iets op
Met DHCP lukt dat niet nee, want het log zal zeggen dat client X zich aangemeld heeft.
Als Gateway & DNS voer je het IP van je router in. Als IP geef je zelf maar iets op
Met Jism.
Weet alleen niet wat een fritzbox wel of niet registreert, want als het een uitgebreide log is ben je nogsteeds te ontdekken.
Ontkom je in principe niet aan.
Weet alleen niet wat een fritzbox wel of niet registreert, want als het een uitgebreide log is ben je nogsteeds te ontdekken.
Ontkom je in principe niet aan.
Verwijderd
Nou dan heb je pechVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 12:48:
heb gekeken, de fritzbox registreert elk binnenkomend signaal
Want de volgende stappen die ik in gedachten had zijn puur voor het omzeilen van de router zijn security en daar doet men hier niet aan.
Sorry maar er schort nogal het nodig aan je topic : je vraag is totaal niet duidelijk, de inzet is ver te zoeken en verder is je vraag nogal dubieus.
Al met al niet het type topic zoals we die graag zien.
Ik raad je met klem aan om de algemene FAQ nog eens te lezen: Het algemeen beleid #topicplaatsen daar het merendeel van je topics nou niet echt uitblinkt.
Al met al niet het type topic zoals we die graag zien.
Ik raad je met klem aan om de algemene FAQ nog eens te lezen: Het algemeen beleid #topicplaatsen daar het merendeel van je topics nou niet echt uitblinkt.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()