Toon posts:

Afstandsbediening vast in HP pavillion dv7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb zojuist iets ontsettend doms gedaan! |:(
Ik heb een HP pavillion dv7 aangeschaft.. en daarbij zit een afstandsbediening. Nou dacht ik.. dat je die afstands bediening in de laptop kon opbergen.

Ik heb de afstands bediening dus in zon grote gleuf gedaan waarvan ik niet wist wat het was.. om het te proberen.

Nu zit dat ding muur en muur vast voor de helft in die poort!!

Wat te doen!!???
:? :'(
groeten

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:54
peuteren met een satestokje, of een schroevendraaier, of openmaken

maar aangezien je er nog bij kunt zou ik proberen de afstandbediening heen en weer te schuiven en tegelijk er uit proberen te trekken (met kans dat de afstandsbediening beschadigd raakt)

[ Voor 59% gewijzigd door maarud op 05-10-2008 12:20 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik weet niet wélke geleuf je hebt gebruikt maar mijn DV5 heeft ook die afstandsbediening en die gaat wel gewoon in de ExpresCard Slot aan de linkerkant van de laptop.

Je kan hem eruit klikken door er (hard) op te drukken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Niet verder duwen maar voorzichtig met 2 vingers er weer uit halen lijkt me logisch tenzij je hem wilt laten zitten.

Wanneer lezen mensen nu eens eerst de handleiding?

offtopic:
Dit is net zo handig als een centrifuge te laten draaien die nog vastgezet zit met piepschuim, dat geeft ook een aardig effect.

ARME AOW’er

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:42
*Titelfix

Kun je ook zeggen in welke gleuf? In het expresscardslot kun je hem er idd uitkrijgen door hem in de drukken zodat deze terug veert.

Welke vorm heeft de ab overigens? Loopt deze aan het eind schuin af?

Verwijderd

Topicstarter
Hij zit in de SD.MS/Pro.MMC.XD slot.. met de grote kant van de afstandsbediening eerst...
Hij is bijna niet verder te duwen en lostrekken wil niet..

en inderdaad aan de linkerkant van de laptop

en de afstandsbediening loopt schuin af ja, maar volgens mij zit hij nog verkeert om ook |:( |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 12:31 ]

• GENETX
Kun je een foto maken? Het lijkt me wel heel sterk dat hij in het memorycard slot past...

Hij zou wel in het exrpresscardslot moeten passen overigens, dan moet de aflopende kant er eerst in en de toetsen naar boven als ik me niet vergis (overigens ook fail-safe volgens mij)

• Running_Cow
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Mh. Het lijkt mij dat je die afstandbediening er met beleid ingeduwt hebt. En in je beschrijving staat dat je hem nog gewoon vast kan pakken, toch? Dan rop je dat ding er toch ook weer met beleid uit? Niet van dat benauwde, dat spul kan wel wat aan, toch? En als je het echt niet vertrouwd zul je hem bij HP moeten aanbieden ivm garantie?

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

Verwijderd

Topicstarter
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

ik heb em :) nu ff proberen of die afstandsbediening nog werkt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad dat ding heen en weer gewiebeld en tegelijk getrokken. hij schoot er zo snel uit dat ik van men bureau stoel af viel

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11-2025
En doet je afstandsbediening het nu nog?

Vimeo, YouTube

Verwijderd

Topicstarter
Ja! alleen wel vaag.. als ik em uitzet.. met de uitknop op de afstandsbediening... dan kan ik hem vervolgens niet meer uit die stand halen met de afstandsbediening? is dat normaal?

• GENETX
Dat is normaal ja, je laptop gaat namelijk uit en reageert dus nergens op, behalve zijn eigen powerknop (hij zal dus geen infrarood data inlezen van de ab). Een TV gaat ook niet aan als hij uit staat (en met uit bedoel ik uit en niet standby).

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het slot waar ik hem in deed. Alleen deed ik hem verkeerd om.
Dat kaartje wat ernaast licht op de laptop, dat zat er al in

Afbeeldingslocatie: http://img76.imageshack.us/img76/8189/picturehd6.jpg
Pagina: 1