Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Installatie SP1 reboot loop

Pagina: 1
Acties:

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:52

sapphire

Die-hard pruts0r

Topicstarter
Hallo mede tweakers....

Aangezien ik een nieuw moederbordje heb met 4gb geheugen wil ik verkassen naar Vista 64-bit.
Ik heb via MSDN een legale Vista Buisiness 64-bit EN verkregen, maar ik wilde graag een Nederlandse versie Dus ik gisteravond een mooie dvd gemaakt met Vlite en een nederlandse MUI erin en gelijk SP1 geïntergreerd.
Leek me ideaal, tot net dus. Ik het een unattended installatie gemaakt dus ik gisteravond de pc aangezet en hoopte dat het vanochtend mooi klaar was, niet dus.
Vista boot netjes en vervolgens krijg ik een scherm te zien welk zegt: " installeren Service Pack fase 3 van 3: xxx%"
Dit loopt snel door naar 100% en de pc reboot dan netjes, vervolgens begint dit weer op nieuw, en opnieuw, ect...

Schijnbaar zit Vista dus vast in een soort loop bij het installeren van het Service pack en start het niet door :(.
Safemode en "laatste werkende instellingen" werken ook niet.
De pc is hardwarematig ook gewoon stabiel.

Weet iemand hoe dit op te lossen valt ?

Gabriël AM5

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 17:48
Heb je toevallig hardware met één van deze drivers? Dan moet je de nieuwste ook slipstreamen. Of je neemt gewoon de RTM en installeert SP1 later.
Heb je nog dingen gestript? ook bekend dat dat problemen geeft op systemen waar Sp1 is geslipstreamed of later op geïnstalleerd wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door dtech op 05-10-2008 13:13 ]