[AD FP] Updating Management Skills

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-10 21:40
Hallo,

Ik draai een Windows XP systeem met IE7. Het volgende gebeurd er af en toe bij mij op de frontpage.

Er loopt een vrouw door mijn scherm met een windows-venster "Updating management skills".

Als ik op het kruisje druk van dat windowsschermpje, opent hij alsnog een website. Erg irritant als ads zich voordoen als "Windows scherm" en als je op het welbekende kruisje drukt je alsnog naar een website gestuurd word.

Dit alles is overigens op een Clean XP install dus aan spyware oid ligt het niet ;)

Na een paar keer refreshen nu krijg ik hem niet meer; wou even een screenshot plaatsen ter illustratie. Er zijn vast wel meer mensen die deze ad gekregen hebben.

Heb hem afgelopen week een aantal keren gehad; maar krijg het nu niet reproduceerbaar. Misschien is hij al uit de roulatie?

Ik erger me eigenlijk nooit aan ads,alleen ads waarbij het kruisje fake is.

[ Voor 26% gewijzigd door RedHat op 05-10-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Deze advertentie ken ik niet. Ik zou dus ook niet weten bij welke campagne deze hoort. Dergelijke informatie is voor ons wel nodig om verder onderzoek te kunnen verrichten. Zonder screenshot kunnen we dus weinig doen. Ik ben wel heel benieuwd, aangezien we een strikte procedure hebben voor dat bewuste sluitkruisje - dat dus eigenlijk altijd zou moeten werken (anders had de uiting niet online gemogen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-10 21:40
Ik heb hem niet meer gekregen. Het verbaasd mij wel dat andere mensen niet in dit topic gereageerd hebben.

Vooralsnog lijkt het probleem zichzelf opgelost te hebben. Misschien een "flaw" bij de adserver waardoor ik hem een aantal keer heb gehad.

Problem solved :)