Toon posts:

Philips ambilight (7603d) beeld doet vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Philips 7603d, ik vroeg me af of jullie ook dit probleem hebben(of ik niet deenige ben)

Ik heb als ik via hdmi(pc) film/serie kijk dat de monden sneller bewegen dan de stem gaat(of andersom stem eerst dan beeld pas).
En als ik tv kijk dan lijkt het soms ook snel te gaan(het beeld)
Net of iemand ff snel op fast forward drukt, of als een media player hapert en dan weer terug moet komen op waar het geluid en beeld gelijk is(beetje moeilijk om uit te leggen).

Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee wat ik er aan kan doen?
Moet ik terug naar de winkel of philips bellen?
Of is het een instelling?

Alvast bedankt

Verwijderd

Probeer eens alle beeldverbeteropties uit te zetten(Pixelplus,Natural Motion)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie.

Heb het net uit gezet en lijkt over te zijn.
Aleen nu nog ff kijken welke het is pixel plus of hd natural motion,of beide.
met pixel plus is het wel oke, morgen ff kijken met hd natural motion(maar lijk dus die laaste te zijn )

Maar eerlijk gezegt vind ik dit wel vaag.
Deze technieken zijn erom het beeld mooier te maken maar nu heb ik dus slechter beeld omdat die die technieken het alleen maar verpesten

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 22:59 ]

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:08
Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:36:
Bedankt voor de reactie.

Maar eerlijk gezegt vind ik dit wel vaag.
Deze technieken zijn erom het beeld mooier te maken maar nu heb ik dus slechter beeld omdat die die technieken het alleen maar verpesten
Kijk maar eens in het Philips topic,je bent niet de enigste.
Ik heb zelf een 32pfl7962D en heb ook alles uitstaan en het beeld is prima.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-02 17:02
De tv heeft die technieken nodig om het beeld mooier te maken maar de tv heeft daar ook enkele milliseconde voor nodig. Deze millisecondes zijn inputlag en dat merk je dus wanneer je film kijkt oid.

Verwijderd

Topicstarter
Maarja moet ik dit voor lief nemen dan, dat ik dus wenig van die beelverbeteringen kan gebruiken?
Pagina: 1