Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Feedburner en css styling

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb kort geleden de vbulletin blog functie gekocht en toegevoegd aan mijn site, maar een groot gebrek aan vbulletins zijde is dat ze geen recente blogberichten ergens weergeven.

Vandaar dat ik feedburner van google gebruik om een, weliswaar omslachtige, integratie van recente blogs op mijn forum en frontpage te verwezenlijken.

Nu lukt het mij alleen niet om deze cel in hetzelfde lettertype te plaatsen als de tabel daarboven, ik gebruik gewoon div class=smallfont

en smallfont:

.smallfont
{
font: 11px verdana, geneva, lucida, 'lucida grande', arial, helvetica, sans-serif;
}

Ik heb ook gewoon met standaard font tags gewerkt, maar helaas niks werkt...

Iemand enig idee hoe ik een kleiner lettertype kan forceren, want dit staat helaas niet zo heel mooi...

www.pokeralsbijbaan/forums is trouwens de url en de feedburner zit in de linkerkolom onder blogs.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Dat is waarschijnlijk omdat in HTML4 een tabel het font niet (correct) van de parent(s) overerft en je het daarvoor dus expliciet moet opgeven. Maar de echte oplossing is natuurlijk geen tabel gebruiken.

日本!🎌

Verwijderd

Nu lukt het mij alleen niet om deze cel in hetzelfde lettertype te plaatsen als de tabel daarboven, ik gebruik gewoon div class=smallfont
Als ik ff kijk met firebug staat volgens mij alles in blogs in deze div: <div id="PokerAlsBijbaan-Weblogs2474492" class="feedburnerFeedBlock" />

dus geen smallfont.

overigens inherit een item de waarde van een li (font-size: 10pt) zo te zien.

Voeg anders toe aan je style

.feedburnerFeedBlock ul li { font-size: 11px } zoals daar boven

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bedankt, het is gelukt weet niet waarom het nu wel werkt, want had het zelf ook al een keer op deze manier geprobeerd, maar het belangrijkste is dat het werkt. Hartstikke bedankt!