You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
De kleuren zijn al wat fletser door die Hauppage drivers (was ook al zo onder XP MCE), maar wat zie je als je geen Svideo maar een andere aansluiting gebruikt?
Ook de instellingen in je videodriver (welke?) aangepast?
Ook de instellingen in je videodriver (welke?) aangepast?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik heb de standaard Vista drivers van Vista gebruikt, verder niets extra's.
Huidige setup is alleen mogelijk met SVideo kabel. Kan wel composiet pakken, maar dat wordt er niet beter op.
Heb ook al in de nVidea instellingen het een en ander verandert, en het wordt wel wat beter, maar er is nog steeds een groot verschil tussen een gewone TV uitzending en die via MCE
Huidige setup is alleen mogelijk met SVideo kabel. Kan wel composiet pakken, maar dat wordt er niet beter op.
Heb ook al in de nVidea instellingen het een en ander verandert, en het wordt wel wat beter, maar er is nog steeds een groot verschil tussen een gewone TV uitzending en die via MCE
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
dit kwaliteits verschil ga je niet weg krijgen. Sowieso is hauppauge niet helemaal scherp, staat in verschillende threads. Verder is s-video per definitie slechte kwaliteit en altijd 4:3. Wil je goede kwaliteit beeld op je beeldbuis tv moet je denken aan een RGB -> SCART kabel, als je gaat zoeken op tweakers vindt je het vast.Snuffel schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:13:
Ik heb de standaard Vista drivers van Vista gebruikt, verder niets extra's.
top kwaliteit krijg je natuurlijk pas als je digitv gaat kijken via MCE of mediaportal (denk aan een floppyDTV). Ook hier is voldoende over te vinden op got.