Toon posts:

Undying..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
net ff Undying uitgeprobeerd(10 minuten)
toen het spel klaar was met installeren kreeg ik dezelfde config beeld als in Unreal, Rune & Deux Ex.
nl de config beeld van de "unrealengine"
nu dacht ik dus dat het weer kloote zal lopen net als rune en deux ex, maar nee hoor,spel draaide SOEPELtjes met een MX en onder win2k terwijl er duideljk in de readme stond dat win2k en NT4 niet ondersteund werd.. :*
Nou dit moest ik ff kwijt en ga NU weer ff spelen

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik krijg hem ook binnen van de week, hij is vet zeker;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Is het spel al uit dan? Of hebben jullie het over de demo?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik bedoel de volledige versie die ik besteld heb, volgens mij is er nog geen demo..

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ik heb hem ook maar bij mij wil hij niet goed installeren :( paar verrotte filetjes ofzo.

Verwijderd

heb em sinds vannacht :D
1e leveltjes uitgespeeld..
bevalt me tot nu toe..
denk dat ik die makers maar ga finacieren :)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

Bloodclot

Jawier!

wat is 't van game????
linkie plz...
nog nooit gehoord van dit gamepie...

ik check onder tussen even op [url="http://www.is*news.com"]www.is*news.com[/url]

Edit: heb net even op [url="http://www.*sonews.com"]www.*sonews.com[/url] gekeken.... http://undying.ea.com/ hij is uit op de iso..

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 15-02 23:08
Je hoeft niet zo moeilijk te doen hoor, www.ISONEWS.com is niet illegaal :)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 05:14

^^0nMe

Got Babana's?

Hehe, spel is wel cool ja, vooral bij mensen waarbij het beeld standaard al wat donkerder is, dan schrik je je tijdens het spel namelijk rot >:) Ook af en toe creepy schilderijen ,wazige stemmen en geesten die plotseling tevoorschijn komen !
Maar ze hebben die UT engine wel errug goed opgevoerd, lekkere highres textures, en de omgeving is ook mooi gemaakt.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:59
FF een vraag je waar is hij tekoop ik wil hem echt hebben .. :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 22:26
waar is ie te koop dan blackhole wil hem hebben(dan heb ik hem ook)

grapje als ie goed is dan krijgen de maker een financiele injectie van mij

Iseci

Verwijderd

hebben jullie allemaal de flt(iso) release?

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 15-02 23:08
Ik wel.
Maar na het 1ste level valt het me nogal tegen. De hele tijd komen er van die irritante beesten aan waar je niet genoeg sterke wapens voor hebt om ze dood te maken. Het eerste level had echt een goeie sfeer, maar nadat je eenmaal in dat Xen (Half-Life) achtige level bent geweest wordt het een stuk saaier. Ik hoop dat het hierna weer leuk gaat worden.
Het loopt wel best redelijk op mn celeron 500 met TNT2 in win2k, iig veel beter als Deus Ex.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb misschien niet zo'n heldere dag vandaag hoor, maar hoe moet je vanaf die iso pag. saven?
Hij trouwens besteld hoor, voodat we weer overspoeld worden door moraalridders;)
Waarom is er eigenlijk nog geen demo?
Mooie pr hebben die gasten, bijna niemand weet van dit spel af, vreemde gang van zaken.

Niet op voorraad.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:59
Op isonews staat alleen maar informatie. Hier zal je niets illegaals vinden, ze halen zelfs de serial uit de .nfo file.

De iso moet je zelf maar zien te vinden. Hij wordt zowat overal aangeboden, dus dat moet niet zo moeilijk zijn :) Success...

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ach so, ok, ik wacht m'n bestelling dan maar af, ik had graag al vast een indruk willen krijgen van het spel:)

Niet op voorraad.

Pagina: 1