Toon posts:

Itunes muziek verplaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel gezocht maar ik vind niet echt wat ik moet hebben.Ik heb mijn muziek op mijn Imac staan,nu wil ik deze verplaatsen naar de Macbook.Iets in mij zegt gewoon dat apple er wel voor gezorgt heeft dat ik niet enkel het mapje op de imac moet verplaatsen naar de Macbook.

Verwijderd

Je moet gewoon de map genaamd "iTunes Music" op je MacBook zetten. Wel zorgen dat iTunes afstaat en dan kan je de map iTunes Music van je iMac vervangen door de lege van je MacBook.

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Inmiddels is MacCookie me voor, je kunt inderdaad het beste de gehele library verplaatsen (de map 'iTunes Music', inclusief de XML-bestanden).

Als je muziek elders op een HD had staan of op een server, en die geïmporteerd hebt zonder ze te laten kopiëren naar de iTunes map, dan moet je ervoor zorgen dat die op de nieuwe computer weer op dezelfde plaats beschikbaar is.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals Nietzman al niet zo subtiel probeert aan te geven is dat er meer dan genoeg informatie over dit onderwerp te vinden is :) Apple heeft er zelfs een artikel over staan op z'n support pagina. Daarnaast als je hier op GoT zoekt naar itunes verplaatsen zijn er meer dan genoeg topics over dit onderwerp te vinden. Nog een topic over dit onderwerp lijkt me wat overdreven en deze gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.