Toon posts:

Nieuw systeem besteld, maar twijfel nogsteeds

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw systeem besteld maar twijfel nogsteeds of ik wel het juiste heb gedaan.

Dit heb ik besteld:

Intel E8400
4 GB dual channel G.e.i.l.
500GB maxtor 7200rpm 32mb cache
club 3d HD4870 1gb
Asus P5Q pro
750 watt voeding (efficentie 84%)
coolermaster elite 332 kast

Ik betaal er 800 euro voor met 2 jaar garantie.

Help, ik blijf twijfelen !!!!!!!!!
o.a. of ik nou niet de Q6600 had moeten bestellen of de HD4870 512mb OC editie.

Er word veel op gegamed op een 22" samsung 223BW en ik wil er ook farcry 2 op gaan spelen.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 20:33
Niet alle games zijn geoptimaliseerd voor quadcores maar de meeste wel voor dualcores dus ik zie niet in waarom je de Q6600 zou prefereren. Ook is je videokaart beter want je hebt nu 1GB ipv 512MB en je kan gemakkelijk deze kaart overclocken zodat je ook een OC versie krijgt :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik had begrepen en gezien dat nagenoeg alle spellen nog voor duo core zijn naar mijn idee dat zodra spellen van quadcore afhankelijk worden ook de 6600 alweer veroudert is.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 20:33
De Q6600 is al verouderd :p z'n Q9xxx broers hebben het al overgenomen en de komende i7 core zal die hun plaats weer innemen.

In mijn opinie heb je een goede keuze gemaakt! :)

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 16:38

Wekkie

Yeah

Ik denk ook dat je niet hoeft te twijfelen, je hebt zo een mooi systeem samengesteld! :)

I've got a feeling...

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:47
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.