Beste,
Ik zit al heel de dag met een laptop te stoeien met het volgende rare verschijnsel:
- Laptop HP Compaq nc6320
- Internet Explorer 7 (Bij IE6 trad het probleem ook op)
- Intel Grapihcs Media Accelerator
- Intern geheugen 512 MB
Probleem:
Tijdens het opstarten van IE7 neemt deze meer dan 100 MB aan geheugen in beslag.
Minimaliseer ik het scherm en maximaliseer ik deze vervolgens weer dan neemt het geheugen gemiddeld met zo'n 60 MB af.
Ook het starten van IE7 is niet al te snel, maar goed de laptop is niet de allernieuwste.
Wat heb ik al gedaan:
- Upgrade IE6 naar IE7
- Invoegtoepassingen uitgezet het merendeel van de IE toepassingen verwijderd.
- Van HP de laatste Graphics driver geinstalleerd
- Alles bekeken met Hijackthis
- Diverse overbodige programma's verwijderd. (Maar dat lost natuurlijk het probleem niet op)
- Diverse kleine regedit aanpassingen uitgevoerd om de performance van IE te verbeteren.
Iemand een dergelijk probleem ooit meegemaakt?
Groeten,
Jeffrey Coppens
Ik zit al heel de dag met een laptop te stoeien met het volgende rare verschijnsel:
- Laptop HP Compaq nc6320
- Internet Explorer 7 (Bij IE6 trad het probleem ook op)
- Intel Grapihcs Media Accelerator
- Intern geheugen 512 MB
Probleem:
Tijdens het opstarten van IE7 neemt deze meer dan 100 MB aan geheugen in beslag.
Minimaliseer ik het scherm en maximaliseer ik deze vervolgens weer dan neemt het geheugen gemiddeld met zo'n 60 MB af.
Ook het starten van IE7 is niet al te snel, maar goed de laptop is niet de allernieuwste.
Wat heb ik al gedaan:
- Upgrade IE6 naar IE7
- Invoegtoepassingen uitgezet het merendeel van de IE toepassingen verwijderd.
- Van HP de laatste Graphics driver geinstalleerd
- Alles bekeken met Hijackthis
- Diverse overbodige programma's verwijderd. (Maar dat lost natuurlijk het probleem niet op)
- Diverse kleine regedit aanpassingen uitgevoerd om de performance van IE te verbeteren.
Iemand een dergelijk probleem ooit meegemaakt?
Groeten,
Jeffrey Coppens
Incredible