Knights of the Nine installatie problemen (Oblivion)

Pagina: 1
Acties:

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-11 20:55
Hallo medetweakers,

ik heb hier nu de Knights of the Nine mod voor Oblivion geleend van een vriend, maar wanneer ik de patch wil installeren die bijgevoegd is, en eerst geïnstalleerd moet worden, geeft hij bij ongeveer 4% de volgende melding:
Old file not found. However, a file with the same name was found. No update done since file contents do not match.
De vriend van wie ik de cd heb geleend heeft het vroeger wel eens geinstalleerd, maar wist ook niet meer hoe het moest. Weet iemand hier hoe dit op te lossen?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-12 01:34

M2M

medicijnman

zo te zien vind de installer van je oblivion mod een bestand met een oude (of nieuwere) versie. Oblivion patchen zou een advies zijn, en een zeer onwaarschijnlijke eventuele gekraakte executable zou moeten helpen.

Daarnaast zou je eens kunnen kijken op het officiele forum naar installatieproblemen icm de KotN mod.

-_-

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Die error krijg je als je een no-cd crack gebruikt en er een patch op probeert te zetten. Hij herkent de .exe dan niet als het origneel en sluit zichzelf af. Alles opnieuw installeren zou het moeten oplossen.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit had je overigens ook prima zelf op kunnen lossen. Als je de boel opnieuw installeerd, en zorgt dat je de laatste Oblivion patch hebt, en eventueel een vorige KotN (soms is dat nodig ja), werkt het dan wel?

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-11 20:55
Ik had ook Shivering Isles geleend, en heb deze nu eerst geïnstalleerd, en daarna zonder de KotN patch de mods geïnstalleerd, en werkt nu prima.