Ik heb een Powerbook G4 1,33 Ghz waarvan de batterij niet laad. Dus heb ik een nieuwe batterij aangeschaft, maar ook deze laad niet. Op de oude batterij werken de lampjes ook niet meer waaraan je kunt zien hoe vol hij nog is. Op de nieuwe werken ze wel uiteraard.
Ik heb al een reset van het PRAM (zo heet dat geloof ik) gedaan, dus Powerbook uit, Control, ALT, Shift en Power indrukken, 5 sec wachten en de Powerbook weer starten. Nadat je die reset gedaan hebt brand het lampje van de adapter even groen, maar daarna weer oranje.
Ik heb de batterij helemaal leeg gebruikt (1e groene lampje onderop knippert nu als je het knopje indrukt) en daarna een nacht aan de stroom. Helaas werkte dat ook niet.
De Powerbook heb ik 2e hands, maar de accu heeft in het begin wel geladen.
Waar kan het nu nog aan liggen? Powerboard, adapter, toch de nieuwe accu?
Er staat OS 10.5.5. op, dus de accu update van de apple site wil hij niet instaleren, waarschijnlijk omdat die al bij deze OS X versie in zit.
Ik heb al een reset van het PRAM (zo heet dat geloof ik) gedaan, dus Powerbook uit, Control, ALT, Shift en Power indrukken, 5 sec wachten en de Powerbook weer starten. Nadat je die reset gedaan hebt brand het lampje van de adapter even groen, maar daarna weer oranje.
Ik heb de batterij helemaal leeg gebruikt (1e groene lampje onderop knippert nu als je het knopje indrukt) en daarna een nacht aan de stroom. Helaas werkte dat ook niet.
De Powerbook heb ik 2e hands, maar de accu heeft in het begin wel geladen.
Waar kan het nu nog aan liggen? Powerboard, adapter, toch de nieuwe accu?
Er staat OS 10.5.5. op, dus de accu update van de apple site wil hij niet instaleren, waarschijnlijk omdat die al bij deze OS X versie in zit.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.