[iTunes] Blijft klagen om aanbiederinstellingenupdate

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Sinds ik mijn iPhone (8GB US 1G, winpwnd) heb geupdate naar firmware 2.1 blijft iTunes klagen dat ik een aanbiederinstellingenupdate moet uitvoeren, hoevaak ik deze ook uitvoer.

Het probleem is dat deze update de APN instellingen verandert, en aangezien mijn Orange abo een datalimiet heeft van 25MB is t niet echt handig edge vaak te hebben aanstaan.

Heeft iemand hier wellicht een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Ik dacht het beter dit topic hier te posten aangezien het meer een iTunes probleem is dan een iPhone probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:41
Ik heb er ook last van, ik denk iedereen die van orange komt.

Je internet settings staan hier los van denk ik, verwijder anders bij je APN je wachtwoord als je niet wil dat die gebruik maakt van internet. Zo doe ik het ook, anders gaat het idd snel. En die update in iTunes gewoon negeren.

[ Voor 44% gewijzigd door Mich op 06-10-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
--> Move naar AMD, daar horen topics over iTunes thuis.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Mich schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:52:
Ik heb er ook last van, ik denk iedereen die van orange komt.

Je internet settings staan hier los van denk ik, verwijder anders bij je APN je wachtwoord als je niet wil dat die gebruik maakt van internet. Zo doe ik het ook, anders gaat het idd snel. En die update in iTunes gewoon negeren.
Thx voor de tip, maar bij mij werkt internet acces al wanneer alleen de APN op "internet" staat, en dat is nu net wat de update verandert ;)

Helaas is die BossPreffs methode van EDGE uitschakelen (na ongeveer, etwa, +-, misschien 4 minuten issie uit), nogal onbetrouwbaar, maar eigenlijk is het geen oplossing.

Zou dit probleem trouwens iets te maken hebben met dat je tegenwoordig als Orange abonnee een iPhone (3G?) officieel met T-mobile mag gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:41
Dutch_Razor schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:42:
[...]

Thx voor de tip, maar bij mij werkt internet acces al wanneer alleen de APN op "internet" staat, en dat is nu net wat de update verandert ;)

Helaas is die BossPreffs methode van EDGE uitschakelen (na ongeveer, etwa, +-, misschien 4 minuten issie uit), nogal onbetrouwbaar, maar eigenlijk is het geen oplossing.

Zou dit probleem trouwens iets te maken hebben met dat je tegenwoordig als Orange abonnee een iPhone (3G?) officieel met T-mobile mag gebruiken?
Ja, T-Mobile mensen zullen deze update zoizo niet krijgen. Dus binnen 3 maanden is het bij ons ook over :P