SNES op Panasonic plasma?

Pagina: 1
Acties:

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:28
Mijn vraag:

Ik heb nog een oude Super Nintendo liggen met wat spellen daarbij.. Ik wil deze aansluiiten op mijn Panasonic TH42PX80. Iemand enig idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

Er zit bij de SNES een splitter voor de COAX kabel. Dit wil zeggen dat de SNES wordt aangesloten tussen de TV en de COAX antennekabel. Ik heb dit geprobeerd, SNES aangezet en ben signaal gaan zoeken op de TV. Ik kreeg wel het geluid maar geen beeld. Is er iemand die dit werkend heeft en me kan vertellen hoe?

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 15:26
Tv handmatig instellen op 55mhz zou moeten lukken.

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Kan je niet gewoon de tulpjes aansluiten? Neem aan dat die tv ergens een composiet / scart aanslutiing heeft ergens

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De vraag is meer of hij nog zo'n tulp-stekker bos heeft voor z'n SNES. In die tijd was het best gebruikelijk om een RF-extender te gebruiken. :)
Maar als je die tulpstekkers nog hebt, zou ik inderdaad die gebruiken, werkt wat makkelijker.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik had dat wel gewoon werkend op de manier hoe jij zegt...

Maar koop gewoon een RGB kabel voor je snes op Marktplaats ofzo, kwali is ook meteen een stuk beter dan. Je kunt ook die van een Gamecube/N64 ofzo gebruiken dacht ik. En serieus, zelfs op een 32" (LCD in mijn geval) ziet het er nog zeer aardig uit vind ik :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kanaal 3/4 indien je tv niet met megahertz werkt :) Controleer even het knopje achterop je SNES.

Eventueel kun je een composietkabel van een gamecube gebruiken om aslnog via scart wat beter beeld te krijgen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
--MeAngry-- schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:11:
De vraag is meer of hij nog zo'n tulp-stekker bos heeft voor z'n SNES. In die tijd was het best gebruikelijk om een RF-extender te gebruiken. :)
Maar als je die tulpstekkers nog hebt, zou ik inderdaad die gebruiken, werkt wat makkelijker.
Nja ik heb die gewoon in de doos van mn SNES gekregen. Die coax extender moest ik destijds los kopen. Vandaar

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

mokumouse

LOLstoel User

als de TS toevallig een Gamecube hebt staan, dan kan hij daarvan de composiet kabel pakken, is dezelfde aansluiting volgens mij :)

Blaat...

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:28
Tja, ik heb die tulpkabels niet, heb de SNES destijds 2ehands gekocht.
Werkte toen zonder problemen op een oude beeldbuis TV.

Ik zal zo nog eens wat gaan proberen, kom er later op terug.
Pagina: 1