[Wii] Samba de Amigo kalibratie

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb Samba de Amigo voor de Wii gekocht, maar het is een beetje een dissapointment. De controls (de motes) reageren traag, of je zit in het verkeerde rondje te meppen...

Voor het kalibreren vroeg ik me af hoe je de Wiimotes het best kunt houden zodat je in-game de meeste punten scored. Het probleem is dat ik vaak in het verkeerde rondje (midden ipv boven) zit.

Haalt hij de gegevens van de hoogte verschillen of van de stand van de mote (rechtop, plat of naar beneden rechtop)?
Iemand een idee?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb je titel even wat aangepast, je had op verschillende manieren Engels en Nederlands door elkaar gebruikt in het woord 'kalibratie' of 'Calibration' :P

Verwijderd

Hoogteverschil (zoals de originele dreamcast controllers) kan hij niet, hij bepaalt je positie volledig aan de hand van de hoek waarin je ze houdt.

Dit werkt gewoonweg brak, niet veel aan te doen vrees ik :|

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm, ja dat is inderdaad brak... want het is absoluut onmogelijk om bij "hard" snel te switchen van beneden naar boven, en vice versa. Heb al veel geprobeerd bij het kalibreren, maar ik heb niet het idee dat dat iets uitmaakt... :(

Dan maar wachten op de motion plus uitgave....

[ Voor 9% gewijzigd door iAR op 07-10-2008 10:36 ]