Regelmatig doe ik voor mijn studentenvereniging kleine fotoklusjes. Deze keer werd ik gevraagd om foto's te maken voor het constitutiekaartje van het pas ingehamerde bestuur. De lokatie is een speeltuin bij een basisschool ergens in Groningen, deze hadden ze zelf gekozen.
De belichting ging ongeveer als volgt: achtergrond wat onderbelichten, dan met flitser de bestuursleden weer uitlichten. De flitser was aan de linkerkant opgesteld, vrij hoog. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, wil graag mijn techniek nog verbeteren.
(Gear: Nikon D50, 18-55mm 3.5-5.6, SB-80DX flitser remote getriggerd via popup-flitser. Foto's zijn onbewerkt.)
1.

2.

3.

Overigens zag het er zo uit zonder flitsers met auto belichting
De belichting ging ongeveer als volgt: achtergrond wat onderbelichten, dan met flitser de bestuursleden weer uitlichten. De flitser was aan de linkerkant opgesteld, vrij hoog. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, wil graag mijn techniek nog verbeteren.
(Gear: Nikon D50, 18-55mm 3.5-5.6, SB-80DX flitser remote getriggerd via popup-flitser. Foto's zijn onbewerkt.)
1.

2.

3.

Overigens zag het er zo uit zonder flitsers met auto belichting