Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Formcheck bij nieuwssubmit

Pagina: 1
Acties:

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Lieve Devvers,
Ik deed zonet een nieuwssubmit, en aangezien het nog vroeg is drukte ik per ongeluk op ENTER terwijl ik nog bezig was met de titel in te vullen (ik bedoelde de shift toets te raken) en PATS BOEM weg en gesubmit, terwijl de commentaar en quote velden nog leeg waren. Kan hier een simpel javascriptje op checken dat dan zegt: "Je hebt alleen een titel ingevuld, weet je zeker dat je het zo wil insturen?" ofzoiets...
Ik hoor het graag als jullie het gaan bouwen.

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Probleem zelf ook gehad (al dan niet op andere plaatsen). Inderdaad handig om ervoor te zorgen dat je óf enter alleen kan gebruiken in het laatste veld (javascript) of er gewoon een validatie overheen te halen (PHP of Javascript).

Echter moet er rekening mee gehouden worden dat je in principe -waarschijnlijk- ook een nieuwssubmit mag sturen zonder inhoud (omdat de url al voor zich spreekt). Misschien handig om in dat geval een vinkje te moeten zetten, of iets waardoor het duidelijk is dat je het expres doet.

Lijkt me wel zo prettig voor de redactie

• Ulysses
  • Niet online
* Ulysses vraagt zich af: Is het geoorloofd om dit te kicken ...
Er heeft nog geen Devver gereageerd namelijk ik zou graag wat terug horen op mijn input van het Dev-team of dit gaat gebeuren.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.

• Ulysses
  • Niet online
Ik heb een devver ge DM'd over dit onderwerp, zodat ik hopelijk toch een persoonlijk reactie krijg...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Er wordt sowieso wel gereageerd hoor, alleen kan dat soms even duren (en 'even' kan ook maanden worden), omdat de devvers meer dan genoeg werk hebben.

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Als we hier op termijn niets mee zouden willen doen dan was dit topic ondertussen wel gesloten ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1