probleem met hp w 1907v monitor

Pagina: 1
Acties:

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 11:32
sinds gisteren heb ik deze lcd monitor. Hij is geschikt voor 1440 x 900. De nvidia geforce 6200LE ondersteunt deze resolutie in de eigenschappen ook. Heb de laatste nvidia driver erop gezet evenals de laatste hp-monitor driver. Probleem is dat het scherm op 1280 x 768 wel schermvullend is maar wat wazig, echter op die 1440 x 900 heb ik alleen maar (weliswaar scherp) beeld in 2/3e deel aan de rechterzijde. Links is dus een strook van een cm of 10 zwart met een paarse streep. Wat is hier mis?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 20:40

Nik

Even terug naar de winkel. Daar laten uitproberen. Zelfde prbleem? --> DOA --> omruilen voor nieuw scherm. Lijkt me.

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11-2025
Of anders even op een andere computer uitproberen :) . Dat scherm kan volgens mij alleen via vga worden aangesloten, heb je al een andere kabel geprobeerd? Daar kunnen ook rare problemen door komen. En anders inderdaad terug naar de winkel.

Vimeo, YouTube

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 11:32
Het zat in de kabel. Ik heb het scherm bij pixmania besteld, daar werd me geadviseerd er een speciale (Hama) hoge resolutie kabel bij te kopen. Die veroorzaakte juist het ongemak. Kan m niet meer terugsturen omdat de 7 dagen niet goed, geld terug al lang verlopen is. Paar weken geleden kreeg ik met die kabel ook al een defect scherm geleverd: de voet zat vast dus kon niet uitklappen. Eergister dit scherm pas opgestuurd gekregen vandaar.