Had laatst een radiator gekocht, maar nu blijkt dus dat sommige tapgaten opgeboord zijn naar rond 5 of zo,waardoor ik eigenlijk geen fan normaal kan vastmaken aan de rad.Geldt natuurlijk ook om de rad aan de behuizing vast te maken.
Nu had ik aan de verkoper gevraagd hoe hij de fans had vastgemaakt, hij zei daarop dat ie met ducktape vast heeft gemaakt en dat hij hem overgekocht had van een ander en ik maar met hem contact moest opnemen over die opgeboorde gaten. Hij was degene die die gaten had opgeboord volgens hem.
Hem een mail gestuurd hoe en wat.Zegt ie dat hij het niet gedaan heeft.
Ik word dus van puntje naar paaltje gestuurd.En niemand heeft het gedaan.
Nu zit ik dus met die rad waarmee ik niet veel aan heb of ik moet hem flink onderhanden nemen.Daarvoor heb ik die rad niet gekocht.
De verkoper wil hem ook niet meer terugnemen.
Wat kan ik nu doen?
Nu had ik aan de verkoper gevraagd hoe hij de fans had vastgemaakt, hij zei daarop dat ie met ducktape vast heeft gemaakt en dat hij hem overgekocht had van een ander en ik maar met hem contact moest opnemen over die opgeboorde gaten. Hij was degene die die gaten had opgeboord volgens hem.
Hem een mail gestuurd hoe en wat.Zegt ie dat hij het niet gedaan heeft.
Ik word dus van puntje naar paaltje gestuurd.En niemand heeft het gedaan.
Nu zit ik dus met die rad waarmee ik niet veel aan heb of ik moet hem flink onderhanden nemen.Daarvoor heb ik die rad niet gekocht.
De verkoper wil hem ook niet meer terugnemen.
Wat kan ik nu doen?
|2600k|Asus 290|