Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe kom ik aan 64bits Vista U?

Pagina: 1
Acties:

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 15:03

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Mja, de meeste zullen wel dit topic aanklikken met het antwoord in hun achterhoofd, maar gelieve toch even te lezen.

Je kan je 32bits key gebruiken voor de 64bits versie van Vista Ultimate. Je kan dan bijvoorbeeld een dvd 64bits bestellen via Microsoft als je eenmaal de 32bits key hebt ingevoerd. Maar dat doet hij bij mij niet. Normaliter krijg je dan de dvd voor 9 dollar opgestuurd, maar hij geeft bij mij alleen een cd aan :/

Iemand enig idee hoe ik aan de 64bits versie van Vista Ultimate kan komen? Iemand toegang tot MSDN die me wilt helpen?

En dont worry, ik heb een legale key (meerdere zelfs). Dus ik zoek geen gecracked versie. Gewoon de originele of er een kopie van. Volgens MS zou dat niet illegaal zijn.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Yzord schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:33:
Iemand enig idee hoe ik aan de 64bits versie van Vista Ultimate kan komen? Iemand toegang tot MSDN die me wilt helpen?

En dont worry, ik heb een legale key (meerdere zelfs). Dus ik zoek geen gecracked versie. Gewoon de originele of er een kopie van. Volgens MS zou dat niet illegaal zijn.
En toch is dit niet de plek waar je deze vraag hoort te stellen, dat kun je je best wel voorstellen.
Heb je ook gebeld met Microsoft om te vragen wat de opties zijn?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Niet om mods te pesten, maar het is toch legaal om een dvd'tje te downloaden en die vervolgens te gebruiken?

Je zou evt ook langs een computerwinkel in de buurt kunnen gaan en een dvd'tje lenen of een tweaker uit de buurt vragen of hij toevallig zijn dvd even uit wil lenen?

En het 32-bit licentie automatisch 64-bit licentie verhaal gaat niet volledig op, het hangt er vanaf of je een OEM of een Retail licentie hebt. In het eerste geval heb je geen recht op die CD en werkt je key ook niet en met de Retail versie moet in de verpakking 2 dvd's zitten, een 32 en een 64 bit installatie dvd.
2GB of 4GB? 32-bits of 64-bits?
Wanneer je een OEM versie van Windows Vista hebt is deze óf 32-bit óf 64-bit. Heb je een 32-bit versie, dan zul je helaas een nieuw Windowspakket moeten aanschaffen. Wie een Fullversion retail-pakket van Windows Vista heeft aangeschaft of juist een Upgrade versie heeft geluk: als het goed is heb je dan twee DVD's, één met de 32-bit versie en één met de 64-bit versie.

[ Voor 30% gewijzigd door Wiethoofd op 03-10-2008 23:21 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik heb ze idd nog niet gebeld, dat zou nog een optie kunnen zijn ja. En ik vroeg me ook af of zo'vraag als deze wel gewaardeerd zou worden, maar omdat het niet illegaal zou zijn, nam ik de gok maar.

Maar hij mag van mij dicht idd. Denk dat een belletje me wat helderder maakt ja. Bedankt in ieder geval.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Wiethoofd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:18:
Niet om mods te pesten, maar het is toch legaal om een dvd'tje te downloaden en die vervolgens te gebruiken?

Je zou evt ook langs een computerwinkel in de buurt kunnen gaan en een dvd'tje lenen of een tweaker uit de buurt vragen of hij toevallig zijn dvd even uit wil lenen?

En het 32-bit licentie automatisch 64-bit licentie verhaal gaat niet volledig op, het hangt er vanaf of je een OEM of een Retail licentie hebt. In het eerste geval heb je geen recht op die CD en werkt je key ook niet en met de Retail versie moet in de verpakking 2 dvd's zitten, een 32 en een 64 bit installatie dvd.
Hmm, ik heb een upgrade versie. Alleen installeer ik hem wel vanaf het begin en upgrade ik niet...zou dat het probleem zijn denk je? Zou me eigenlijk niks verbazen.

[ Voor 3% gewijzigd door Yzord op 03-10-2008 23:20 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Yzord schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:20:
Hmm, ik heb een upgrade versie. Alleen installeer ik hem wel vanaf het begin en upgrade ik niet...zou dat het probleem zijn denk je? Zou me eigenlijk niks verbazen.
Zie nog even de edit van mij in m'n vorige post.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Hmm vaag, ik heb een upgrade dvd, maar heb er geen 2 gekregen. En ja is gewoon van microsoft lol.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je een 32-bits OEM of Retail versie hebt kun je prima de 64-bit versie installeren met dezelfde key. (Ook OEM ja, ik heb het in de praktijk getest.)
Als je echter een Upgrade hebt kun je zowel de 32 als 64-bits versie niet kaal installeren. De key zorgt ervoor dat je alleen een update kunt uitvoeren.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 23:24:
Als je een 32-bits OEM of Retail versie hebt kun je prima de 64-bit versie installeren met dezelfde key. (Ook OEM ja, ik heb het in de praktijk getest.)
Als je echter een Upgrade hebt kun je zowel de 32 als 64-bits versie niet kaal installeren. De key zorgt ervoor dat je alleen een update kunt uitvoeren.
Das is niet waar. Iks top mijn upgrade dvd erin, start pc op en installeer volledig versie op kale schijf. Niks aan het handje.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:42

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Stel dat je de 32-bits versie hebt gekocht en je installeert de 64-bits en daar toch spijt van krijgt, werkt dan de key nog op de 32-bits?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Yup
Pagina: 1