Na veel frustratie, zoeken, en FAQ lezen, dan toch maar een topic geopend.
Ik zit namelijk met het volgende probleem.
Ik heb enkele dagen terug een Asus EAH3650 Silent Magic aangeschaft,
om allebei mijn schermen aan te kunnen sturen. Het gaat hier om 2 EIZO FlexScan L795's.
Alles aangesloten en drivers geïnstalleerd. Een scherm doet het goed, en draait op de gewenste resolutie van 1280x1024. Het andere scherm komt echter met geen mogelijkheid verder dan 1024x768, terwijl deze ook op 1280x1024 moet.
Echter als ik een resolutie boven 1024x768 kies, dan gaat het scherm op zwart, en na een minuutje op stand-by. Het scherm kan de resolutie wel aan, dat heb ik getest.
Beide monitoren zijn met dvi kabels aangesloten (single link kabels).
Wat heb ik geprobeerd:
-Verschillende drivers, niets
-Schermen omgewisseld, probleem verhuist naar t andere scherm.
-Andere kabels, niets
Iemand bekend met het probleem of een suggestie? Of is de kaart waarschijnlijk defect?
Ik zit namelijk met het volgende probleem.
Ik heb enkele dagen terug een Asus EAH3650 Silent Magic aangeschaft,
om allebei mijn schermen aan te kunnen sturen. Het gaat hier om 2 EIZO FlexScan L795's.
Alles aangesloten en drivers geïnstalleerd. Een scherm doet het goed, en draait op de gewenste resolutie van 1280x1024. Het andere scherm komt echter met geen mogelijkheid verder dan 1024x768, terwijl deze ook op 1280x1024 moet.
Echter als ik een resolutie boven 1024x768 kies, dan gaat het scherm op zwart, en na een minuutje op stand-by. Het scherm kan de resolutie wel aan, dat heb ik getest.
Beide monitoren zijn met dvi kabels aangesloten (single link kabels).
Wat heb ik geprobeerd:
-Verschillende drivers, niets
-Schermen omgewisseld, probleem verhuist naar t andere scherm.
-Andere kabels, niets
Iemand bekend met het probleem of een suggestie? Of is de kaart waarschijnlijk defect?