Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

xp activatie werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• michel_habets
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-04-2021

michel_habets

For we are many

Topicstarter
ik heb een laptop met een legale serial van het werk.
nu heb ik hier xp opnieuw op geinstalleerd met een msdn xp cdrom ( zo een algemene xp schijf )

ik krijg toch de xp niet geactiveerd
waar ligt dit aan ?
de serial is pas 1x gebruikt op exact hetzelfde systeem

naar mijn weten is het toch pas na herhaaldelijk installeren dat je de activatielijn moet bellen of niet ?

For we are many

Verwijderd

Je zult microsoft moeten bellen in verband met activatieproblemen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

verkeerde licentie? Voor een OEM-code heb je een OEM-CD nodig. Verkeerde versie (Home vs Pro), etc etc.

Als het van het werk is, gewoon via werk laten doen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gambieter schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 18:51:
verkeerde licentie? Voor een OEM-code heb je een OEM-CD nodig. Verkeerde versie (Home vs Pro), etc etc.

Als het van het werk is, gewoon via werk laten doen :) .
Dit :) Ik kan mijn XP ook niet installeren met de serial van het werk, maar met de CD van werk wel :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

mss dat dit progje hulp kan bieden; http://www.microsoft.com/...f4-4449-8435-d08f6b06bd7f

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-11 19:11

pcprutser

No message

bellen, via het activatiescherm, als je een paar toetsen moet indrukken is het 2 of 3 keer een 1
als je doorverbonden wordt met een medewerker (eentje zei: onze altijd charmante dame zal de getallen voorlezen, en oowww wat kan ze '4' toch leuk zeggen :p):
herinstal, geen hardware wijzigingen (of te wel beetje mee praten)..
Lukt altijd (fijn zo'n stage, waar je bijna dagelijks moet bellen ;)

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
pcprutser schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:51:
bellen, via het activatiescherm, als je een paar toetsen moet indrukken is het 2 of 3 keer een 1
als je doorverbonden wordt met een medewerker (eentje zei: onze altijd charmante dame zal de getallen voorlezen, en oowww wat kan ze '4' toch leuk zeggen :p):
herinstal, geen hardware wijzigingen (of te wel beetje mee praten)..
Lukt altijd (fijn zo'n stage, waar je bijna dagelijks moet bellen ;)
offtopic:
Hehe leuk was dat ja, ik heb vroeger via de bel methoden nog Longhorn/Vista beta builds geactiveerd :P .
Altijd leuk om met die mensen aan de lijn te hangen (die overal de ballen verstand van hebben :+ )

http://specs.tweak.to/15535

Pagina: 1