Beste Tweakers.
Binnenkort ga ik een "server" bouwen voor op ons werk, op deze server zal een software pakket draaien van
Printshop Web (Web To Print). http://www.objectiflune.c...s/PrintShopWeb/Index.aspx
Het gaat hier vooral om het koppelen van databases, Foto`s plaatsen en Pdf files genereren.
We gaan er van uit er maximaal 5 bedrijven tegelijk ingelogd zijn.
Uitgaande de er 2 bedrijven tegelijk Pdf Files aan het genereren zijn en dat de andere bedrijven foto`s en databases aan het uppen / downloaden en koppelen zijn.
Mijn vraag is nu als volgt,
Is de Intel Q9650 die op 4x3000 Mhz loopt hier krachtig genoeg voor?
Dit i.c.m 4 / 8 gb intern geheugen...
Of gaat de boel zo langzaam worden als ze Pdf Files aan het genereren zijn, dat het up / downloaden en het koppelen van bestanden problemen gaat opleveren.?`
Overige Informatie:
Ze geven geen minimale specificatie`s aan voor een systeem.
Omdat elk bedrijf andere wensen heeft met printshop mail/web.
Het systeem wat ze zelf verkopen kost ongeveer 22.000 euro. (ex) met prinstshop web voorgeinstalleerd.
Ze geven alleen absoluut geen informatie over het systeem vrij.
Er is al meerdere malen contact geweest. zowel telefonische als via de mail.
Het punt is dat we graag willen weten wat een quad core doet met meerdere Pdf files tegelijk genereren.
Zelf hebben we alleen maar C2D`s op het werk / thuis
En het genen wat we omzetten van *.ps naar *.pdf fuurt hooguit 15 min.
Binnenkort ga ik een "server" bouwen voor op ons werk, op deze server zal een software pakket draaien van
Printshop Web (Web To Print). http://www.objectiflune.c...s/PrintShopWeb/Index.aspx
Het gaat hier vooral om het koppelen van databases, Foto`s plaatsen en Pdf files genereren.
We gaan er van uit er maximaal 5 bedrijven tegelijk ingelogd zijn.
Uitgaande de er 2 bedrijven tegelijk Pdf Files aan het genereren zijn en dat de andere bedrijven foto`s en databases aan het uppen / downloaden en koppelen zijn.
Mijn vraag is nu als volgt,
Is de Intel Q9650 die op 4x3000 Mhz loopt hier krachtig genoeg voor?
Dit i.c.m 4 / 8 gb intern geheugen...
Of gaat de boel zo langzaam worden als ze Pdf Files aan het genereren zijn, dat het up / downloaden en het koppelen van bestanden problemen gaat opleveren.?`
Overige Informatie:
Ze geven geen minimale specificatie`s aan voor een systeem.
Omdat elk bedrijf andere wensen heeft met printshop mail/web.
Het systeem wat ze zelf verkopen kost ongeveer 22.000 euro. (ex) met prinstshop web voorgeinstalleerd.
Ze geven alleen absoluut geen informatie over het systeem vrij.
Er is al meerdere malen contact geweest. zowel telefonische als via de mail.
Het punt is dat we graag willen weten wat een quad core doet met meerdere Pdf files tegelijk genereren.
Zelf hebben we alleen maar C2D`s op het werk / thuis
En het genen wat we omzetten van *.ps naar *.pdf fuurt hooguit 15 min.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 17:27 ]